mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 lørdags morgen lå han som vanlig med handa over magen min..og halvsåv.. plutselig rykker han til og utbryter "æ kjente nåkka!!" han beskrev det som en boble som sprekker mot overflata i vann... er i uke 15/16.. måtte bare dele dette med dere,det var så morsomt der og da.. sambo gjorde ikke annet enn å gliiiiise den dagen...=)
Morango 29.05.2007 Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 Hihi:) måtte bare smile jeg også. Så søtt! Er i 15uke jeg også. Men kjenner ingenting annet enn mensmurringer. Ikke har jeg mage heller.
mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2006 hehe..magen min bare "poppa" ut i begynnelsen av uke 15..helt plutselig..så den er ganske synlig nå.. onsdag i forskje uke kjente jeg den første bevegelsen som jeg ble klar over.. og nå er det ganske ofte siden jeg har skjønt hvordan det kjennes... men det er litt merkelig å plutselig en morgen våkne opp med gravid mage..=)
Morango 29.05.2007 Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 Så nå er det bare marsj ut på Cubus, H&M og Exit for å shoppe mammaklær? Koselig. Skal på julebord for samboerens bedrift om en og ei halv uke jeg. Håper magen strutter litt til da. Kollegaene hans fikk vite nyheten i dag så..de ser nok ekstra på magen min på julebordet, hehe. Har du termin i begynnelsen av juni? Har 25.mai jeg.
mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2006 har termin i slutten av mai engang..vet ikke helt når enda..skal til ul den 19des.. mamma buksa har jeg brukt ganske lenge,det ble helt umulig å sitte på jobb med vanlig jeans..men må vell finne tak i noen fine topper også.. bestillte meg ei t-shirt på bim-shopen og den er kjempe god! anbefales! =)
Morango 29.05.2007 Skrevet 5. desember 2006 #6 Skrevet 5. desember 2006 Skal på UL 21. jeg da. Tror ikke termin blir mye forandra. Er ganske sikker på siste mensdato. Men hvis den lille har vokst mye/lite kan det sikkert hende at termin endres..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå