Gå til innhold

nå er graviditetstesten sendt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk mail fra billig-tester om at testene mine er sendt idag... Tørr jeg håpe at jeg får testene i morgen?? eller tror dere at jeg må vente til onsdag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror egentlig du må vente til onsdag... Mine ble sendt på fredag, fikk de idag. Tror du må smøre deg med tålmodighet en dag til, men vi får håpe de kommer imorgen!!

Klem =)

Skrevet

ok.. åh det går så treeeegt.. hehe.

Ja har du testet da??

Skrevet

Jepp, neg.. Skjønner ingenting. Tror jeg må ha hoppet over en tr eller noe.... Så, tenkte kanskje å begynne å teste litt el-fremover.. Hadde tr kommet når den skulle så skulle jeg hatt el om 4 dager... Men vet liksom ikke helt hvordan det er nå.

:/

Klem

Skrevet

skulle sendt deg en av mine vettu, er så spent på om du er gravid selv :)

hehe. lykke til ihvertfall. høres jo lovende ut!

Skrevet

Ja det kan virke slik,men tre stykker har spådd meg gravid først i mars(deriblandt deg:), så jeg vet ikke hva jeg skal tro.. bare å vente da.. huff timene er så laaaange.

Skrevet

nei kroppen er mystisk..

Skrevet

jammen ikke hør så mye på meg da ;) jeg er ikke så utrolig flink, og alle kan bomme. Jeg er spådd gravid i desember, mens en annen har spådd meg gravid til våren. har blitt spådd gravid i desember av 2 stykker. hadde vært morsomt å gå gravid sammen da :-) kan ikke du legge meg til msn, så tar vi en prat? litt kjekt å snakke med andre prøvere, som også har barn fra før, men sliter litt. vi er jo jevngamle også :)

lykke til i morgen ihvertfall. kommer til å tenke på deg og resultatet :)

Skrevet

jepp jeg skal legge deg til msn:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...