Lone35 =0) Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 Jeg var på EXIT i dag. Kjøpte meg to mammabukser. Begge dongeri med bredt "strikk" på magen. Den ene kostet 199,- Den andre 249,- Dette syntes jeg var billig i forhold til de klærne jeg har sett på nettet. Der må man minimum betale 600,-/ - 700,-kr for ei bukse.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 De mammabuksene som noen få exit-butikker har, er mama-licious. Ellers selges de i mammaklær-butikker (spesialbutikker) og noen få Vila-butikker.
Gjest Skrevet 4. desember 2006 #3 Skrevet 4. desember 2006 finnes det noen exit eller vila butikk i oslo?
Lone35 =0) Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2006 Mulig de heter det, men de var fine. Tror det er mange som leter etter mammabukser som ikke koster en formue. Man skal tross alt ikke bruke dem mer enn noen måneder. =0)
2småkrapyl Skrevet 4. desember 2006 #5 Skrevet 4. desember 2006 Hei. Hvilken EXIT butikk var du i??? Er desperat etter billige mammabukser. Vurderer å sy ut noen gamle etter oppskrift i bladet "Gravid", men det er jo et styr når man ikke er så dreven på symaskin. Bruker heller 199 eller 249 på en ny. Jeg bor på Lørenskog. Du var ikke tilfeldigvis på Strømmen Storsenter?
Kris. Skrevet 4. desember 2006 #6 Skrevet 4. desember 2006 jeg aner ingen ting om de mamme buksene, men bor i Lørenskog på Røykås, hvor bor du??
Nilla :-) jenter 05/07 Skrevet 4. desember 2006 #7 Skrevet 4. desember 2006 Det er en Vila butikk på Grønland. Ligger ovenfor Notabene (sånn ca). Vet ikke om det har mammabukser der....
Lone35 =0) Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 4. desember 2006 Jeg var i EXiT på OTI-senteret i Prkdal kommune i Trøndelag. Kanskje langt fra der du bor? Ellers fins det sikkert EXIT-butikker på andre senter også?
snartmammapåny Skrevet 4. desember 2006 #9 Skrevet 4. desember 2006 var å handlet mama licious klær i dag, fikk dongri bukse, to skjørt(et dongri og et sort) og en singlett, alt dette til 850kr:) faktisk veldig tøffe klær og, ikke slike "kjærring klær" som mye av mamma klærne er:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå