lille_me85*Fødeklar* Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 Har nå vært plaget en stund med smerter i magen og ryggen så jeg fikk time hos legen min på fredag. Hun undersøkte meg og skulle henvise meg til gynekologen på nærmeste sykehus. For under den gynekologiske undersøkelsen fant legen min ett eller annet i magen som hun ikke trodde skulle være der, når hun klemte på det så gled det bort. Har nå vært plaget i over en uke med mye vondt forskjellige steder i magen og vondt nede og oppe i ryggen. Håper snart jeg får timen på sykehuset for det er ikke noe særlig å gå slik i uvissheten. Jeg har endometriose fra før og har nå prøvd i 8 måneder å bli gravid. Noen som har hadd noe lignende?
xnjil Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 Hadde i samme båt som deg , hadde endo ,min gyn oppdaget det i januar 2006, så ville ikke få kikkhull opperasjon pga at jeg var litt redd, men jeg bestemte meg å bli gravid med en gang ,for legen sa at det hjelper endo å bli bedre, og ble jeg på 2 pp, ,men desverre endte i MA i juni,nå er jeg i 2 pp etter MA, noen ganger har jeg litt vondt , når mensen nærme seg, men synes det går veldig bra etter at jeg har blitt gravid. håper det går bra med og meg , og sitter spire i våres mage.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå