Gå til innhold

Rare kommentarer fra folk..........

Anbefalte innlegg

Vi har hatt en litt turbulent tid med datteren til min sambo og masse innblanding fra hans familie. Så klarer min svoger å vrenge ut av seg at det var jo dumt å sette i gang med prøverør akkurat i den perioden da..... Hallo kjell kjekken ###### litt småforbanna kan du si. Fortalte han tydelig hvordan det ligger ann med tidsperspektiv på dette her. Er ikke noe du bestiller i posten og mottar om en uke.... Blir så provosert og lei meg over sånne mennesker. Grrrrr.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7339423-rare-kommentarer-fra-folk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøver å holde meg unna, men er ikke så lett når det er familie. Har en svigermor som prater litt for mye og bare bor to hus unna.

Er så sint om dagen at snart ber jeg hele typen om å passe seg selv og sine egne saker ( vet litt for mye om han til at han bør føle seg helt trygg) Hevngjerrig? Ja absolutt. Tror det har noe med hormoner og situasjonen å gjøre. Og merker jo at kropp og syke ikke har godt av dette.....

Utrolig hvor uvitende og intolerante folk er ang prøverør :o)

Jeg har flere ganger opplevd tilsvarende kommentarer fra mennesker som ikke vet at vi også er prøvere. Tror nesten ikke de skjønner det heller før de evnt. befinner seg i samme situasjon.

Uansett hvilke utfordringer man møter i livet vil det desverre altid dukke opp folk som ikke forstår og ubehagelige kommentarer... jeg forsøker å holde meg unna folk jeg vet sårer meg eller som ikke forstår, men det er jo ikke alltid man kan velge da, som med din svigermor og de som er fysisk nær deg... Det må være en kjempeutfordring og en ekstra og urettferdig belastning i en tid som er tøff nok fra før! Kanskje det går bedre om du virkelig tar de som sårer deg på ordet der og da, sier akkurat hva du mener, da får du ut litt frustrasjon og personen du er i dialog med får noe å tenke på, kan kanskje lære noe nytt og vokse som menneske (men så er det de som ikke tar noe til seg noe også da!!)

Enkelte ganger er det like greit å bare heve seg over det som sårer og de personene som sårer. Ikke kaste bort energi på mennesker som er dårlig for deg. Du trenger det ikke. Men det er ikke lett på en dårlig dag. Jeg øver fortsatt og har blitt litt bedre!

Klem

Annonse

Argh!!!!

Det samme har jeg fått høre!

Min datter på 13 har ADHD - og vi har fått høre at vi burde konsentrere oss om henne..

Og det gjør vi jo*!!! Følger henne opp på alle måter!

Men vi vil jo gjerne ha en liten bebi sammen fordet!! Halloo!!

Idioti. sier nå jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...