Gjest Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 Hadde hvite blodlegemer, sukker OG protein i urinen...(aldri hatt de to siste før) gått opp 3kg på en uke, er nå 30,5kg+ Ny fastlege i dag, hun var kjempeflink, sjekket ungen grundig..prøvde få henne til å sparke, og var enig at hun var "lat" Ba meg komme innom i morgen uten å bestille time om jeg hadde vondt i hodet eller magesmerter..eller ringe føden Angående mine fostervannslekkasjetanker tok hun det seriøst. Jeg spaserte dit..er jo nesten rett ved der jeg bor, men brukte 50minutter..da samboeren min hentet meg var jeg så utslitt at jeg nesten hylgrein hele veien hjem..å være gravid er en meget spesiell erfaring..! Skal tilbake torsdag, tar taxi da!!!
Gjest Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 Så bra at du har en lege som tar deg på alvor. Og det er sikkert lurt å koste på seg en taxitur når det er så ille å gå. Får håpe at babyen din kommer snart og at du slipper å gå sånn her så lenge. Jeg begynner også å nærme meg 100 kg med stormskritt, men jeg tror jeg skal klare å holde meg under. Har gått opp 25 kg... føler meg som en skikkelig feiting. Ikke så rart jeg har vondt i knærne kanskje?
mammafor2gang Skrevet 4. desember 2006 #3 Skrevet 4. desember 2006 Så bra at du blir fulgt opp tett:)))) Trøst deg med at kiloene kommer til å rase av deg snart......
Gjest Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 uff nei, det tar på knærne ja, og ryggen! Trøst deg med at det nok er mye vann! Det ser du jo på "hvor fort" du går de opp også...! Sånn som meg - 3kg på en uke er jo umulig fett.. Men å vite det får en jo ikke til å føle seg mer sexy akkurat, da! ..men det er en trøst likevel, synes jeg Men det er jo en fantasisk ting å ha erfart hvordan det er å bære på 100kg! hehe...? På en måte..? Har hvertfall nå helt annen forståelse for hvordan folk har det som har vondt i rygen/kroppen..! Førsmak på alderdommen... skal VIRKELIG sette pris på kroppen når jeg "får den tilbake", håper det blir i like god form som før.
Snupidupi Skrevet 4. desember 2006 #5 Skrevet 4. desember 2006 Bra du har fått dæ en flenk læge da... Håpa du snart får ut den der ongen din og slepp unna fleire kilo og plaga... Du ska se kiloan sila ut av dæ etterpå... e vel nesten bærre vann skal du se.. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå