Sunniva78 har to små Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 Og fangsten var bra den, 20 egg!!! Og det var vondt....! Fikk aku denne gangen, men det hjalp ikke særlig. Synes det var vondere enn forrige gang jeg. Ble jo 7 egg mer, men.... Så nå er det bare å tvinne tomler til i morgen....
Eva Y.76 Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 GRATULERER :-) Det var jo kjempebra med 20 egg...... Ønsker deg masse lukke til i måra.. Klem
RLDO Skrevet 4. desember 2006 #3 Skrevet 4. desember 2006 Oj så bra.Gratulerer. Hadde du bare akupunktur som smertestillende? Jeg skal inn i uke 3, gleder meg ikke akkurat. Men det er fort glemt. Lykke til i morgen.
Sunniva78 har to små Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2006 Ja, bare aku, for jeg tåler ikke morfin skjønner du... Som du sier, det er fort glemt, og det er bare å holde ut:-)
Gøril og Jesper :) Skrevet 4. desember 2006 #6 Skrevet 4. desember 2006 Jeg skal krysse mine fingre gule og blåe for en hel haug av befruktede egg i morgen. Jeg sitter nå i kryss for deg. Nå er det min tur til å ta Ronjabrølet. AAAAAAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIII Der, du skal se det gjorde susen.. KLemmer
MalinL *2 gullgutter* Skrevet 4. desember 2006 #7 Skrevet 4. desember 2006 Så bra Sunniva! Husker med gru egguttaket mitt. Jeg holdt jo på å både svime av og kaste opp etterpå, mens de andre tusla bare rundt som om ingenting hadde skjedd Sikker på at du får mange på frys denne gangen Krysser fingre for deg! Stor klem
Emma*den lykkelige venter Skrevet 4. desember 2006 #8 Skrevet 4. desember 2006 grattis med vel overstått uttak. Håper på god befruktning:-)
Lilla78 Skrevet 4. desember 2006 #9 Skrevet 4. desember 2006 Så flink du har vært!! Lykke til i morgen:-))
elly belly Skrevet 4. desember 2006 #10 Skrevet 4. desember 2006 Hei Sunniva78 Grattis med vel overstått! Kan jobbe deltid på Prior du ;o) Hihi. Nå som du har så mange egg kommer garantert noen gullegg til å bli befruktet og dele seg i fire fine deler. Ønsker deg lykke til! Klem fra nabo
anonimo & gullprinsen :o) Skrevet 4. desember 2006 #11 Skrevet 4. desember 2006 Gratulerer med 20 egg ) Håper befruktningen går bra! Krysser alt for deg xxxxxxxxxxxxxxxxx
Snooopi Skrevet 4. desember 2006 #12 Skrevet 4. desember 2006 Gratulerer med så god fangst! Lykke til videre ) klemmer fra
Sunniva78 har to små Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #13 Skrevet 4. desember 2006 Takk alle sammen, vurderer å søke jobb på Prior ja, he he... Håper morgendagen kommer med gode nyheter:-)
Ann-ch. Skrevet 4. desember 2006 #14 Skrevet 4. desember 2006 Gratulerer så mye Sunniva. 20 EGG:-) Jammen litt av ei høne du,he,he. Krysser fingrene for at de alle blir befruktet til i morgen. Klem fra-
Jaac Skrevet 4. desember 2006 #15 Skrevet 4. desember 2006 Oi, så fantastisk bra! Du blir nok en ordentlig hønemor skal du se.... Håper eggene dine deler seg som de skal. Masse masse lykke til.
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 4. desember 2006 #16 Skrevet 4. desember 2006 20 egg høres meeeeeeeeget bra ut - lykke til med befruktningen:-) Klem
slitelita er mamma til 3!!:) Skrevet 4. desember 2006 #17 Skrevet 4. desember 2006 så bra da sunniva:) ble no flere egg enn du trodde da ikke sant? det blir skikklig spennende i morgen da:) krysser alle fingre for at du får mange(aller helst alle)befruktet:) klem
Susanna :)) Skrevet 5. desember 2006 #18 Skrevet 5. desember 2006 20 egg! WOW!!!!! Gratulerer! Håper det går kjempebra med befruktningen også! Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå