Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #1 Del Skrevet 4. desember 2006 Ja,ja,navnet skjemmer ingen... Skal i dåp til helga, nevøene til sambo. De skal hete Balder og Bastian....eehhh........Ja,ja,søte gutter da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janus-guttemamma Skrevet 4. desember 2006 #2 Del Skrevet 4. desember 2006 tja, syntes ikke det var så ille..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammaen til Alvin Skrevet 4. desember 2006 #3 Del Skrevet 4. desember 2006 Syns det var to NYDELIGE navn jeg! Har hatt dem begge på lista mi jeg Men, smaken er som baken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymmammatil3 Skrevet 4. desember 2006 #4 Del Skrevet 4. desember 2006 Fine navn begge to! Men 2 veldig forskjellige navn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magiska Skrevet 4. desember 2006 #5 Del Skrevet 4. desember 2006 Balder er fint, men liker virkelig ikke Bastian. Liker ikke Sebastian heller jeg da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3mom Skrevet 4. desember 2006 #6 Del Skrevet 4. desember 2006 Bastian er kjempefint og Balder synes jeg også er et bra navn! Bare du som ikke følger med i tiden ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love my kidz Skrevet 5. desember 2006 #7 Del Skrevet 5. desember 2006 Det første som slår meg at disse navnene passer best på hunder og katter hehe. Men når jeg får "smakt" litt på navnene, er de faktisk ganske tøffe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 5. desember 2006 #8 Del Skrevet 5. desember 2006 Kjempefine navn på bikkjer eller hamstere. Stakkars gutter sier jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå