Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har opplevd å ikke fått mensen og testen har vært negativ, men likevel vært gravid???

Gått lenge uten mensen no, men testen viser bare negativ:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du:)

Uff,høres frustrerende ut...Dra til legen, ta en blodprøve du:)

Klem

Skrevet

Hei. mIn erfaring: Da jeg prøvde bli gravid sist fikk jeg ikke mensen etter 1pp. Og alle tester var neg , også blodprøve hos lege.

Skrevet

Må spørre deg om noe ang. det, jeg!! Så man får eggløsning selv om man hopper over mensen, altså?

Jeg skulle hatt tr for 14 dg siden, men testet neg senest idag. Lurer liksom på hvordan det er m eggløsning da, for da skal den jo være rett rundt hjørnet isåfall....

Skrevet

Hei..... Husker bare at jeg ble så fortvilt da jeg ikke fikk mensen den mnd og trodde da at alt håp var ute for neste måneds EL. Vet egentlig ikke hva som skjedde. Men beviset ligger i senga og sover luren sin nå:) Regner med jeg har syket ut mensen denne gangen også,er min 1pp nå. 2 dager over ikm,kjenner ingen ting....

Skrevet

Ja, det er liksom det jeg er litt redd for også... Bevis nok det du har der iallefall ;-)

Da får jeg bare kjøre igang å el-teste litt fremover da!!! Det er godt mulig jeg også har gjort det, visste nesten ikke at det var mulig, men, har jo hørt om det tidligere!! Bare ikke opplevd det selv. Man håper og tror så inderlig at man er gravid, liksom!!

Skrevet

hei!!!

Hva betyr pp??

Så du var gravid den først mnd da, bare at det ikke vistes??

Skrevet

Hei igjen... Nei,var ikke gravid første mnd "1pp" betyr "første prøve-periode",altså første mnd. Hoppet bare over en mens,men ble gravid neste mnd. Så det er mulig. :)

Skrevet

jeg spør nå jeg..

Men fikk du da mensen i mellom de mnd???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...