Gå til innhold

Hva ønsker dere til barselgaver?

Anbefalte innlegg

Har fått flere spørsmål vedrørende dette og trenger gode tips! Klær er jo fint selvfølgelig, kan sikkert bytte str. etterpå om det er nødvendig også. Ellers så har vi jo kjøpt inn allerede det mest "trengende".

Har så langt tenkt på ei god vinterlue, en eller annen "min første album", badetermometer evt. smokktermometer (er det kjekt å ha?).

Andre forslag?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7339067-hva-%C3%B8nsker-dere-til-barselgaver/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmmmm.... det har jeg ikke ofret en tanke for å være ærlig!!

Klær er vel greit.... Har alt jeg nå, så da vet jeg liksom ikke hva det skulle være. Dessuten har jeg fått veldig mye underveis i svangerskapet. Penger til utstyr, klær, hjemmestrikkede dresser, luer,votter, sokker, tepper osv..............

Kanskje man kan ønske seg gavekort hos fotograf. Hvis man passer på at folk kjøper hos den samme, så er jo det et minne for livet - og så kan man gi bilder som takk for gaver og sånnt....

Sorry - kommer ikke på noe jeg:)))

Mamma spurte meg hva jeg ønsket meg til meg selv - ja sånn barselgave.. jeg sa jeg ønsket meg en god dagkrem eller en selvbruningskrem til ansiktet.. Ser jo ikke akkurat fresh ut, så kan bli greit å fikse seg opp litt etter fødselen en gang... Også spurte hun hva den vordende far ønsket seg, og det ble tøfler - he he, han blir jo å gå hjemme å kose seg så da er det godt med tøfler vettu! :o)

Annonse

er litt for rask på den "lagre" knappen.

det matrial sette koster ca 200 kr. for 3 avstøpninger.

men når man har fått taken på det,så trenger man "bare" å kjøpe gips,ramme,oppheng,stein lim.

selve avstøpningen lager man i trolldeig.

da tror jeg at jeg er ferdig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...