Gå til innhold

Lange syklusser her?

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen . Denne mnd har jeg brukt 3 pakker med eggløsningstester og har enda ikke funnet EL. Kanskje jeg ikke får i det hele tatt.... Har ca 33 dagers syklusser nå. Lurer da på når er det seneste du har funnet din EL og hvor lang er da syklussen din? Hadde vært kjempesnilt om jeg kunne få noen svar så jeg fikk opphumøret litt :) Mange klemmer

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7339031-lange-syklusser-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svarer deg her jeg!

Gjennomsnittet av mine EL er omkring dag 40 i syklusen. Seneste tidspunktet for EL har vært dag 47. Har hatt korte lutalfaser, 7-11dager, så kroppen har vært helt på utur. Første runde med behandlinger fikk jeg EL på dag 25, og denne gangen på dag 13! Så jeg har absolutt tro på at soneterapien virker.

Det kan jo hende at du også har fått EL tidlig, men da burde vel snart TR komme eller testene slå ut på HCG. Har vel ikke så mange tips. Er vel ikke annet å gjøre enn å smøre seg med tålmodighet og fortsette med action på soverommet.

Hvor mange behandlinger har du hatt? Jeg hadde vel 4 behandlinger i 1. runde og 5 denne gangen. Måtte faktisk til soneterapeuten for å få satt igang kroppen etter SA'en, endte da opp med min første EL-frie syklus, men tanta kom da i det minste.

Lykke til :)

Hei. Der var du jo, så snilt!!! :) Jeg har vel hatt ca 8 behandlnger i ett, ca to stk i uka nå. Ferdig med behandlingene for nå,litt deilig. Har liksom hatt syklusser på alt fra 28-35 dager,forrige mnd 35 dager. Det var det terapauten sku fixe og "tubene" min var tette mente hun. Tørr ikke teste enda, Prøver overbevise meg selv om at TR er på vei eller at jeg bare hopper over mensen denne gangen. Har kjent rivinger i underlivet og vondt i ryggen nå i 2 uker.

Synes egentlig det er rart om syklusene dine skulle bli lengre MED soneterapi! Hvis det er testene fra billig-tester du bruker, så synes jeg det av og til virker som at de slår svakt ut. Sånn at sterk, men ikke like sterk test-strek som kontroll-strek kan være positivt.

Jeg har hatt ukentlige behandlinger fram til EL har vært. Bruker EL-tester og temper i tillegg, sånn at jeg ser på temperaturen om EL har vært! Er vel kanskje litt langt uti syklusen for deg å begynne.

Hvis EL-testene får utslag etter EL, så kan det være at den slår ut på HCG(graviditetshormon). Svi av en gr.test så får du svar :)

Klem,

Annonse

Siden dette er min 1 pp har jeg ikke tempet: Skulle egentlig ta det

med ro og la ting gå sin gang. Men du vet vi damene, stresser fælt vi :)

Jeg brukte først testene til QR,men skjønte meg ikke på de, så nå har jeg brukt Cb digital. Med QR var det en dag streken var sterkere enn ellers, men følte ikke den var sterk nok,så er ikke sikker.

Tviler på jeg er gravid,så vil vente litt. Men det er virkelig frustrerende å være dame i blandt, rare kroppen vår!!

Men du er jo en lykkelig dame nå,heldig er du, sikkert fortjent.

Prøvd lenge? klem,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...