Gå til innhold

Noen som kan svare?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ganske sikker på at hodet har festet seg og kan kjenne små nedrykk innemellom, er i uke 38 og har litt over to uker til termin.

Er dette noe tegn på at fødselen er nærstående? Eller er det bare jeg som håper...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok du som håper, men det er jo lov. Det er fordi hodet ligger nedover, du kjenner nedtrykk. Det har jeg også, og han har ligget med hodet ned i 2mnd nå. Men det er uansett nært forestående;)

Skrevet

Hei hei...jeg vet iallefall fra forrige gang jeg gikk gravid at datteren min sitt hode festet seg i uke 33...jeg fikk henne på termindagen så det er nok ikke avgjørende hvorvidt hodet har festet seg om fødselen er startet, men nå er det veldig individuellt også...kommer an på om man er førstegangsfødende eller flergangs..hodet til gutten vår har ikke festet seg enda iflg.legen nå.......¨å det er ikke godt å si da....

Skrevet

Hos meg var babyens hode festet i uke 32/33 og hun ble født tre dager over termin. Så det trenger ikke bety noe det. Men du som er i uke 38 har jo fødselen nært forestående uansett!! :-)

Skrevet

Hos flergangsfødende trenger ikke hodet feste seg i det hele tatt... og vi føder jo vi også får en håpe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...