Nellybelly Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 Sikkerkt dumt spm, men er ny i sjekking av livmortapp... Hvordan kjenner man at den er lukket eller åpen? Venter man mensen skal den være åpen, er man gravid skal den være lukket... Jeg kjenner bare en rund, hard tapp, ikke så langt oppe.
Nellybelly Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #2 Skrevet 4. desember 2006 *dytter litt*... noen som vet?
scubagirl med scubababy Skrevet 4. desember 2006 #3 Skrevet 4. desember 2006 Hei Nellybelly Jeg ville sagt at du nå er mellom EL og mens et sted... Så lenge den har begynt å bli hard tror jeg nok at mensen kommer. Har ivertfall vært sånn for meg... Du kjenner når den er åpen, for da kan du nesten føre en fingertupp inn i hullet.. Og dersom tappen er lav er du ikke fruktbar. Da ville den vært høyt oppe og myk og åpen... Temper du og sjekker sekret også? Hvor i syklusen er du? Klem fra...
Nellybelly Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2006 Hei scubagirl, takk for svar og gode tips! Jeg skulle hatt mensen nå i helgen, senest i dag. Hadde el for 2 uker siden, lørd-mandag... Temper ikke, men hadde de kjente el stikkene i eggstokken, og el "slim" den helgen... Så ja, jeg er mellom el og mens et sted siden tr ikke har kommet ennå. Dag 29 i syklusen ca. Har hatt mensmurringer siden sist torsdag, men ingen tr har kommet. Tappen er nok ikke åpen kjennes det ut som. Rund tapp...Føles som den er lukket, er veldig lavt nede, og det føles litt generelt trangt der inne... Uff, vanskelig å beskrive.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå