Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 ny i butikk?? Tenker å kjøpe brukt...men selger opplyser om at nypris er 6000,-?! Synes det er litt rart at den koster like mye som en splitter ny simo duo?........... Håper noen vet...
Mrs. Bouquet Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 Trodde de kostet 5000 kr, men jeg mener de er utgått og selges ikke nye lengre. Mange som opplyser at simo kombivogna deres kostet 8000 kr ny også, men da har de nok regnet med ekstrautstyr som regntrekk, stellebag, pumpe, myggnetting osv. også i den prisen. Feil og tullete etter min mening.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #3 Skrevet 4. desember 2006 Okei - takk for svar!! varierer så mye bruktprisene også, derfor jeg lurte... Har termin på fredag, og skal bytte ut s3`n mot en romslig bagvogn for å ha nå i vinter....... Bagen på s3`n er jo sååå liten, samme med sportsdelsetet, så har ikke vært helt tilfreds! Noen erfaring med simo bagvogn? Lyst på Duo Edge igjen også, men synes den er så tuuuung...samt at prisen blir en HELT annen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå