Gå til innhold

Dette med tempraturer i syklusen!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tempen går oppog ned hele tiden, den er styrt av hormoner. Men etter el tempen er i gjennomsnitt høyere enn før el tempen, så man ser etmønster på charten. Det er lett å se når du har chart. Så tast inn på FF så ser dere el... det tar ca 3 dager etter el førman kan være sikker på at el har vært da man må se om tempen holder seg høy eller om det var bare en engangs temp stigning, som det kan være mange grunner til. Menikke bekymre dere, det er lett å se når el har vært :-)

Ja tempen hopper litt opp og ned, jeg var sikker på at jeg hadde EL for 3-4 dgr siden for da steg tempen med 0,2 grader til helt riktig tid, men den har sakte sunket ned til "vanlig" igjen etter det så ikke vet jeg...LadyComp viser fortsatt rødt så det var kanskje ikke EL likevel. Synd, siden sambo påstod at han hadde "skutt på mål" etter beste evne..;)Men etter SA er det vel normalt med litt uforutsigbar syklus tenker jeg.

Jeg har en datter fra før som er snart 2, til tross for LadyComp brukt som prevensjon...:) Nå som vi prøver aktivt er det visst litt vanskeligere, men jeg ble jo gravid på 2pp selv om det ble SA i uke 6 (midt i oktober). Så egentlig er jeg ved godt mot, men jeg har ingen god "følelse" for denne måneden da. Når hadde du MA og har du også barn fra før?

Annonse

Jeg temper med compen hver dag, men gidder ikke henge mg opp i det enda, for det er jo ikk emulig for den å lese meg og syklusen min på så kort tid!

Hehe er det ikke typisk at det klaffer når man ikke planlegger og lar vent på seg når man går inn for det? Sånn har det vært her også! Sønnen min på 4år er et såkalt p-pille barn, men når meg og mannen min går inn for det går det dit høna sparker !

Mistet 26 oktober jeg..... Hadde en MA i juli også. Jeg tror det er greit å få en mens i mellom for å komme i gang med prøvingen?

Ja jeg ble anbefalt å vente 1 mens, også fordi jeg blødde meg et stykke ned i blodprosent og det er greit å bygge opp lagrene igjen før man evt blir gravid på nytt.

Så jeg har hatt 1 mens, men den var ganske rar...vanlig mens i 1 uke og så bitteliten blødning hver dag i 1 uke til. Hmmm. Vet ikke hva det betyr, legger det på uregelmessig-hormon-kontoen! :)

Leit for deg å miste 2 så tett opptil hverandre da. :((

Temperaturen har stort sett falt samme dag som TR har kommet for meg ihvertfall. Noen ganger hvis TR kommer sent på dagen har tempen ikke falt før neste dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...