Gå til innhold

herregud hvor det stinker mellom beina!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

det lukter virkelig dårlig der "nede"...også selv etter at jeg har vært i dusjen...

lurer på om det kan være sopp eller så er urinen veldig konsentrert(selv om jeg drikker en del)...

bruker bind,men d hjelper jo ikke noe særlig på lukten.

skal føde om ikke alt for lenge,men med DEN stanken som kommer derfra,så tror jeg ikke at jeg åpner mine ben.

er det vanlig å "lukte" på slutten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du burde ta deg en tur til legen. Kan være noen bakterier som har kommet dit de ikke skal være...

Skrevet

Tror jeg ville levert inn en urinprøve til test. Men det kan visstnok lukte sterkere enn normalt. Men dette høretes da litt veldig ut.

Skrevet

Tror ikke det er sååå vanlig nei. Jeg har ikke hørt om det blant mine venninner i hvert fall eller opplevd det selv. Ville nok tatt en sjekk :-) Lykke til!

Skrevet

urinen er sjekket,ingenting å finne der.

Skrevet

Prøv litt uten bind... bind kan fort forårsake "innstengt lukt" å sånn...

Skrevet

kan det være fostervann som lekker litt og litt da? jeg har ikke peiling på slikt men..

Skrevet

Hei. Jeg hadde også en periode jeg syns det luktet litt guffent.

Var hos legen, og hun sa det var bare sopp, og litt bakterier. Hun anbefalte meg å slutte med truseinnlegg (fordi det er plast på baksiden, og dette hindrer lufttilgang) og heller bytt truse ofte i begynnelsen.

Det hjalp masse. Ble kvitt både soppen og lukten. Har også fått mye mindre utflod. Bort med truseinnlegget!

Skrevet

Ja det skulle tatt seg ut å slutte med truseinnlegget her du... kommer masse utflod, og hvis jeg nyser eller ler så kan det komme en skvett med tiss også gitt... ganske vanlig i slutten av svangerskapet begge deler. Jeg prøver å holde det i sjakk med litt canesten-salve innimellom, minimal bruk av såpe nedentil (kun asan og bare litt) og så sover jeg selvsagt uten undertøy for å gi litt lufting der nede. Lukter jo ikke blomstereng akkurat, men det er ikke direkte ubehagelig heller. Må regne med litt endring i svangerskapet - heldigvis blir man vanligvis seg selv igjen etterpå :)

Skrevet

Jeg var plaget med sopp en stund ,men nå dusjer jeg hver morgen,sover uten truse og skifter truseinnlegg nesten hver gang jeg er på do.

Du kan jo kjøpe deg sånne vaskeservietter fra asan å vaske deg med etter du har vært på do hvis du synes det lukter. Drikk mye vann :-)

Skrevet

Kan jo være du har fått bakteriell vaginose. Kan lukte litt da. Kan da hjelpe å bruke melkesyre-vagitorier en ukes tid. Fås på apoteket. Om dette ikke hjelper må du kontakte lege.

Skrevet

jepp,helt enig m ho over her. høres ut som bakteriell vaginose!!! er no svineri, men lett å finne ut av. legen tar en prøve av utfloden og smører på kontrastvæske. du får tabletter mot det, men er usikker på om disse skal brukes av gravide.

Skrevet

Det er helt normalt at gravide lukter annerledes nedentil. Det kan komme i perioder, og lukte mer intens enn andre ganger. Floraen er annerledes enn hva den pleier å være. Har hørt om flere gravide som bemerker denne stramme spesielle lukten, selv etter at de har dusjet. Så om du ikke har andre sykdomstegn som økt, illeluktende,misfargende eller rar konsistens på utflod. Sårhet og rødhet nedentil, positiv urintest. Ville tatt det med den største ro, men kan jo alltids ta en sjekk hos lege for å være på den sikre siden.

Lykke til:)

Skrevet

Jeg bruker et par tørk med toalettpapir, som jeg bretter pent og legger i trusa hver gang jeg har vært på do. Det lufter bedre enn truseinnlegg. Funker for meg. Og av og til kjenner jeg jo at det kommer en del utflod, men da er det bare å gå på do en gang ekstra. For meg er ihvertfall det bedre enn all den kløinga og sviinga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...