nick_331658 Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 Nå er jeg temmelig sikker på at jeg kommer til å kjøpe en brukt teutonia y2k ?!!! ser veldig lett og grei ut? Noen som har erfaringer? Vogna er fra 2003 men ser velholdt ut....
milva76 Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 heter den Y2/K 2 eller Y2/K system? Y2/K system er ikke lett, men tvertimot TUNG. Y2/K 2 (den som kun er forovervendt) er forholdsvis lett. Ville absolutt funnet ut av dette først. De ser lette ut begge to, men kun en av dem er det!
nick_331658 Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2006 Hmmm...takk for tipset ja!-)
milva76 Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 har solgt den selv hos Fru Lyng tidligere og har venner som har hatt begge to. Y2K/2 veier ca 12 kg med hjul og Y2K/system veier ca 18 kg med hjul. Tyngdepunktet på vogna forflytter seg avhengig av hvilken vei du har sittedelen. Når den vender mot deg, er tyngdepunktet langt fra deg. Vognen er ekstra tung da, om man kan si det på den måten. Understellet på Y2K/system er laget i stål og ikke i aluminium som på Y2K/2-vogna. Det gjør den tyngre, men veldig slitesterk.
hagbart Skrevet 4. desember 2006 #5 Skrevet 4. desember 2006 Sier det samme som hun andre, den som heter system er fryktelig tung pga den vendbare delen. Den andre er veldig god og trille og barnet har god plass. Vognen er lett å legge sammen og tar forholdsvis liten plass.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #6 Skrevet 4. desember 2006 http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=8842709 Sjekk ut min annonse før du bestemmer deg...vet jo ikke om det er i nærheten av deg da, men dette er en 2005 modell i hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå