Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 Den ene tjenestepiken har levert sykemelding, den andre har dratt ned til Spanien for og besøke slektningene sine i julen. Jeg sitter her nå og har lyst på eftermiddagsmaten og jeg har ingen til og lage den for meg. Jeg pleier og bli servert te, ost og kjeks på denne tiden av døgnet. Jeg er IKKE typen som lager dette selv! Så vidt jeg fant meg i og stelle håret selv i forrige weekend når stylelisten min hadde omgangsyken. Jeg føler meg så sviktet! Jeg må liksom greie meg selv denne uken mens mannen min er på foretningsreise. Jeg føler meg så alene. Føler at jeg må ordne alt selv! Jeg må vaske klærne mine, lage mat og holde orden på huset! Heldigvis kom stylisten innom og laget frokost til meg. Jeg syns ikke hun var like flink som tjenestepiken, hun visste ikke hva jeg ville ha og det smakte aldeles ekkelt! Jeg er gravid i uke 26 og må gjøre alt selv. Halloooo? Det er ikke sånn jeg vil ha det! Huff.. Jeg har en tøff uke forran meg.
Gjest Skrevet 4. desember 2006 #3 Skrevet 4. desember 2006 dette er nok bare et innlegg noen har lagt inn for å provosere..orker ikke svare engang..hahahhaa...
scirpus Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 He, he...morsomt innlegg :-) Er Mette Marit gravid igjen mon tro?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #6 Skrevet 4. desember 2006 You got to be kiddin`...*hohoho* For real? Da er det oppriktig synd i deg...Som er så virkelighetsfjærn!!
maiprins Skrevet 4. desember 2006 #7 Skrevet 4. desember 2006 Dette er den morsomte mandagsvitsen jeg har hørt Takk for en god latter
snartmammapåny Skrevet 4. desember 2006 #8 Skrevet 4. desember 2006 hehe, ja den som hadde hatt det slik:) *drømmer meg bort* (og ja, antar at dette ikke er seriøst, men laget på gøy;))
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #9 Skrevet 4. desember 2006 Enn butleren din da? Kan du ikke få ham til å gjøre det? Eller har du ikke butler? I så fall kan du jo få sjåføren din til å komme inn å ta litt kjøkkentjeneste? Dem gutta der gjør alt for å tjene litt ekstra spenn... Får du ingen andre til å gjøre det, så kontakt meg, så skal jeg sende noen over. Har en flink kjøkkenassistent som jeg kan avse i noen dager.
godiva med 3 gull Skrevet 4. desember 2006 #10 Skrevet 4. desember 2006 er det 1.april idag. he he. Så idiotisk at jeg ikke orker bli engasjert engang... Klart et moroinnlegg
Trillet Skrevet 4. desember 2006 #11 Skrevet 4. desember 2006 Rart.... Tenker at hvis man skal provosere, så gjør det på en realistisk måte... Det der var jo bare dårlig liksom....
#Aurora har tre gutter# Skrevet 4. desember 2006 #12 Skrevet 4. desember 2006 nei og nei...så synd i deg da.Her vasker jeg og lager min egen mat vær dag.Men men på tide og lære seg det får enn blir mamma da.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #13 Skrevet 4. desember 2006 Næsj, hun har vel barnepiker som kan ta seg av den saken...
Gjest Skrevet 4. desember 2006 #14 Skrevet 4. desember 2006 hehe! sorry..! måtte bare, kjeda meg litt tidligere i dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå