Gå til innhold

Jeg er også gravid!!! Det er bare helt sinnsykt dette her....

Anbefalte innlegg

Ingen, absolutt ingen ord kan beskrive den følelsen jeg sitter med nå!! Er bare helt vanvittig glad og kjenner en sinnsyk takknemlighet over at jeg har blitt gravid!! Det er bare helt merkelig å skrive det ordet og jeg kan nesten ikke tro det, men både testen og blodprøven er POSITIVE!!!!

Og bedre kan det jo ikke bli når min gode venn gøril også testet positivt i dag!!!

Mange klemmer fra en som er verdens gladeste i dag...

Fortsetter under...

Gratulerer så masse... er så hyggelig å lese.. blir så glad inni meg.

Vil bare ønske dere lykke til videre og nyt tiden framover..

Ta godt vare på deg selv.

Hilsen en som også er i lykkelige omstendigheter..

Så utrolig morsomt.Gratulerer så mye!! Dette må jo være skjebnen, at både du og Gøril testet positivt i dag!!Lykke til og gled dere over alt som skjer fremover. Skal se dere føder på samme dag :)

(PS! Har fulgt med dere da vettu,selvom jeg ikke gir tegn fra meg så ofte)

Gratulerer så masse til deg! Krysser fingrene for at spiren klorer seg fast denne gangen. Nå ser vi at det er håp selv om egget ikke er av topp kvalitet!!

Kos deg masse med spira di!

Utrolig morsomt at du og Gøril testet positivt samme dag da, det er jo et fantastisk sammentreff! Da er det nok skjebnen. :o)

Lykke til videre!

Annonse

Kan ikke si det nok, selv om vi har pratet før i dag.

GRATULERER SÅ MYE :)

Er helt overbevist om at dette er skjebnen jeg, kan ikke tro

noe annet..

Åhh, og alle hjerter gleder seg.

STOR KLEM fra ei som er utrolig glad i dag, på dine vegne, og

selvfølgelig på mine vegne også :)

GRATULERER med verdens fineste julegave!!

Blir så glad når flere her inne får oppleve dette :)

Husker den følelsen. Å se den positive testen. Helt fantastisk!

Kos deg masse!!

Klem

Annonse

Å, så glad jeg ble nå:o)!!!!!

Gratulerer så mye.

Er herlige og POSITIVE dager her inne om dagen, snuser inn litt babylykke jeg. Gleder meg sånn til å komme etter, for det skal jeg dermed basta;o)...........

Kos deg og nyt..............

Gratulerer!!!!!!!! Har fulgt med deg, holder til på Medicus selv.

Fikk svar på HCG som ble tatt på fredag, da jeg oppdaget at jeg var blitt gravid med naturmetoden. Den var på 147, håper den stiger som den skal. Syntes kanskje den var litt lav. Men fikk beskjed om at den var helt normal, så da må jeg vel slå meg til ro med det. Vet at ukene vil gå kjeeeeeeeeeeempesaaaaaaaaaakte framover..

Tusen takk for alle hilsner og gratulasjoner!! Dere er bare helt enestående alle sammen!!! Og jeg unner hver enkelt av dere å bli gravide og å få barn!!! Ikke gi opp!! Sender dere masse babystøv xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...