Gå til innhold

får i meg veldig lite mat...


Gjest

Anbefalte innlegg

...ett lite måltid til dagen somregel.

kan det være skadelig? vil ikke miste eller få en svak baby pga lite matinntak...(har ikke spiseforstyrrelser altså og er normalvektig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du.... ingen fare om du har dårlig matlyst, så lenge det ikke vedvarer... barnet tar alt det skal ha fra dine reserver likevel...

Jeg var veldig dårlig til å begynne med og fikk beskjed om at får du i deg et kokt egg hver dag... inneholder det alt du trenger av vitaminer osv..

Matlysten kommer nok og da spiser du nok mer enn vanlig skal du se..

Lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er at du får i deg veske. Pass på å drikke så mye som du klarer. Babyen får næring uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok,ja klarte ikke det heller en periode,men i dag har jeg vell drukket en halv liter vann,ikke mye men har sovet masse...deilig :o)

 

takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du ikke orker vann,så prøv å drikke bonaqua,farris eller noe i den duren,det er lettere å få ned en vanlig flatt kranvann,funka iallfall fint for meg da jeg var som dårligst:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøsses, du sjokkerer meg. Jeg kunne aldri klart meg med kun et lite måltid daglig samt kun en halvliter vann. For meg høres dette ut som krise!! Babyen din trenger næring, du trenger næring. Hva er det som gjør at du ikke spiser da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er konstant dårlig. prøver å spise men maten vokser i munnen på meg og jeg får spytrang så da sputter jeg ut maten så jeg ikke spyr.

er bare 3+6 så håper ikke dette varer lenge...er så redd for at den lille ikke skal få nok til å vokse så jeg mister..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...