Gjest Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 Nå er min gutt snart fem måneder. Han sovner fortsatt mest til puppen, men jeg kobler han av like før han sovner i håp om at han skal lære seg å sovne selv. Eller så sovner han av og til i vogn eller i bilsete. På kvelden klarer han å sovne selv etter en tilleggsflaske mme. Spørsmål: Jobber dere med å legge babyen til å sovne selv på dagen også, eller kun ved kveldsinnsovingen?
Gjest Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 Jenten vår er 4,5 mnd. Hun sovner som regel helt fint om kvelden, da legger vi henne 19,30. Men på dagen vil hun ikke sove mer en 30 min om gangen. Da er hun også vanskeligere å få til å sove hvis jeg ikke legger henne i vognen.
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 4. desember 2006 #3 Skrevet 4. desember 2006 Er nok bare å prøve seg frem. Når gutten min var 5mnd kunne han enkelte ganger protestere litt mot å legge seg på dagtid. Men sutret da bare noen få minutter før han sovnet,enten i senga si eller i vogna. Sov stort sett 1 time 2 ganger og 2 timer 1 gang på dagtid da. Nå er han 6,5mnd og er en liten drøm å legge både på dagtid og for natta (kl 19) Trenger smokken på dagtid og sutter som en gal på den før han sovner. På kvelden sovner han uten smokk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå