Gå til innhold

Carpal tunnel syndrom...noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har eller har hatt det? Blitt opperert for det? Skal inn å opperere i morgen tidlig og er så spent... Noen med erfaringer som kan fortelle litt om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært på sykehuset i dag æ å prata med lege,har vist fått det jeg også. Så jeg venter på time til ortopediske......håper at jeg slipper operasjon høres så skumelt ut...

Skrevet

kan jeg spørre hva det er for noe?

Skrevet

Carpal Tunnel syndrom er plager forårsaket at nervene i håndleddene blir liggende i klem pga opphovning - ofte pga vann i kroppen under graviditet. Symptomer er at hendene "dovner bort", er vonde, man mister gripeevnen osv. Jeg var plaget med dette i forrige svangerskap, men slapp heldigvis unna operasjon. Det hadde nok neppe vært gøy med bare uker igjen til termin... mange slipper unna operasjon siden tilstanden for de aller fleste går over av seg selv etter fødsel. Men hos noen er det såpass alvorlig at det å vente til etter fødsel medfører for stor risiko for varige nerveskader - dermed gjennomføres en relativt enkel operasjon der det kuttes rundt nervene i håndleddet for å dempe trykket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...