Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 Da ser det ut som at det blir tidlig jul på meg i år... Ser ut som jeg må gå ut i sykemelding nå. Jeg må jo ikke, men når alle anbefaler det på det sterkeste, så er det jo bare trassig å fortsette i jobben. Hadde en litt småekkel episode natt til fredag, hvor jeg hadde skikkelige maserier. De kom med 4 min mellomrom, og varte fra 23.00- 4-5 tiden. Måtte inn på sykehuset til kontroll, og fikk riedempende medisin, og så måtte jeg overnatte for overvåking. Gubben har mast på meg lenge, men jeg har ikke lyst til å sykemelde meg enda. Men nå må jeg tenke på babyens beste. Er fortidlig at h*n kommer 7 uker før termin, så nå må jeg bare slappe av. Skal til legen nå snart. Skal bli godt å få slappet av litt, men det er jo så kjedelig å være hjemme hele dagen da... Blir vel mye bimming fremover nå...
Abracadabra Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 Det er nok fare for det ja! Jeg gikk ut i permisjon litt tidlig selv, pga at jeg jobbet gjennom vikarbyrå og oppdraget mitt var over - så tok jeg et par strøoppdrag her og der, men har egentlig vært hjemme siden slutten av september, så har hatt 5 uker ekstra perm i praksis... Litt kjedelig ja, myyye bimming! Men hvis du får beskjed om at du må slappe av så er det vel bare én ting å gjøre da! Man skal gjennom så mangt for disse små. Nå er det jo heldigvis en koselig tid på året å være hjemme, synes jeg da, med stearinlys, te, pledd og bok så går det så bra...! Lykke til hos legen da, håper du klarer å slappe godt av fremover, og at småen er hos deg i mange uker enda!
Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2006 Jau. Det ble 100% sykemelding. Er jo bare 2 uker til jeg skulle tatt juleferie uansett da... Så nå skal jeg sove lenge, ligge på sofaen og slappe av, bake litt julekaker, og selvfølgelig få bimmet litt...
Abracadabra Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 Høres kjempedeilig ut, kos deg med det! Og god jul, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå