Gå til innhold

None må hjelpe meg med å holde motet oppe...SUKK!!

Anbefalte innlegg

Har vært på Volvat i dag, UL nr. 2 etter sprøytestart(22/11)

Var på UL på fredag 1/12 også, da fant legen noen egg, ett større enn de andre og en del små små...

Har økt dose i helga og skulle tilbake i dag med håp om å kunne kutte ut og ta el-sprøyta.

MEN...nei....nesten ingen endring gjennom helga og det store egget var no litt større, han kalte det for dominant....

de andre eggene var nok bittelitt større, men ikke mye. Må tilbake torsdag og han sa følgende"Det blir ihvertfall ikke noe uttak før mandag neste uke...."

Jeg spurte om han trodde det ble noe uttak i det hele tatt, dette ville han ikke svare på... "Vi kan ikke basere oss på det ene egget" sa han. OG det SKJØNNER jeg jo veldig godt...

Kan det fortsatt være håp da jenter??

satt i bilen og gråt mine modige tårer etter å ha tatt dagens dose med 150 Puregon, kjøpt ennå mere Puregon på apoteket(dog bare en og en pakke.....håpet er jo der...) og sendt mannen på jobb...huff, dette suger!!!

Hilsen en forvirret, super-hormonell og verpesjuuuuk

Fortsetter under...

Om det fortsatt er noe håp er ikke jeg den rette til å vare på, men det er jo håp så lenge legen ikke avslutter behandlingen....

Vet at dette er tøft og at det innimellom føles helt håpløst, men prøv å holde motet oppe. Det er utrolig hva vi må igjennom for det vi ønsker oss mest av alt. Misunner dem som får det til på den naturlige måten (dem aner ikke hvor heldige dem er####).

Uansett lykke til. Gråt og ras fra deg - gå en tur - ett eller annet som kan få tankene over på noe annet (Vet det ikke er lett for dem er der uansett)

Stor klem

Hei kjære deg... du må prøve å tenke positivt.. kan ikke gi deg så veldig mange andre råd!

Det er en kjempe tøff prosess med oppturer og nedturer..

Har selv bare vært gjennom et forsøk som forøvrig gikk bra.

Vi var også på volvat så du er hvertfall i de beste hender..

Hadde noen nedturer vi også og håpet var ikke så stort når de fant 9 egg 6 ble befruktet og bare 1 egg viste seg å utvikle seg bra.

Men er jo også bare ett egg som skal til for å bli gravid da..

Husk at masse kan forandre seg til neste gang du skal på sjekk...

ikke gi opp, tenk positivt...

Sender deg mange varme tanker og krysser fingrene for at det går bra.

hallo millemor...

dette er nesten som å lese om meg selv...

var først på ul på dag 6 med puregon... masse folikler, men alt for små... økte dosen, inn på ny ul.. ikke noe forbedring... de gadd ikke måle foliklene engang... kjempe deppa var jeg...

økte dosen igjen.... ny ul... hadde da et par som var kommet opp til 14mm... økte dosen enda engang.... men fikk da beskje om å sette el-sprøyta to dager etterpå... j

jeg økte fra 100 IE til 300IE...

jeg fikk ut 16 egg.. 8 var umodne.. men de andre 8 ble befruktet... jeg ruger nå på RD 7..

så kjære deg.. dette går helt sikkert bra... det krysse vi alle fingrene for....

de gjør alt de kan, og de vet hva de gjør på...

masse lykke til....

mange klemzer fra

Hei du.... det du skriver er så riktig.

Jeg har 2 flotte barn som er unnfanget på naturlig måte, og en på vei som er resultat av prøverør.

Har aldri tenkt over hvor heldig jeg har vært før jeg selv havnet i den situasjonen at barn ikke alltid kommer som perler på en snor....

Og det er en stor forskjell på å vente barn etter naturlig befruktning og etter ivf.... er min mening hvertfall... er så redd for at det skal gå galt denne gangen, og det slo meg aldri de andre gangene..

Er vel noe med det at dette har man kjempet veldig for og hatt mange nedturer før man har lykkes.

Jeg har ihvertfall skjønt at jeg har vært utrolig heldig!

Hos meg så de 3 eggposer, de fryktet at noen av de var cyster. de mente at jeg hadde høst 1 egg og det stemte, de andre var trolig cyster. På Riksen sa de at det var bedre med ett stort fint egg enn mange små. Vi hadde størst sjanse med å ta uttak og fortsette....egget ble befruktet og hadde delt seg fint til innsettingsdagen. dette ar 2 forsøket. men når jeg fikk beskjeden om ett egg så reagerte jeg ikke, det var greit liksom....så troen på å bli gravid ligger vel dypt i meg.... Jeg gikk forøvrig 11 dager på 300 ie puregon, som jeg fikk beskjed om var max dose-

.

Annonse

Tuuuusen takk for svar!!

Dette hjalp meg masse......man trenger liksom å se at det er håp...gjerne via andres historier....

Jeg har vært sååå flink til å tenke positivt, helt til i dag....da falt liksom alt sammen et lite øyeblikk. Har tatt et råd lenger opp, gikk laaang tur med hunden min....verdens søteste golden retriever tispe...mammas gull..hehe...Hun er utrolig god å ha på slike dager...

Nå skal jeg bare se fremover og tenke at dette går bra!!

Tusen takk igjen...dere er fantastiske!!!

Lykke til Aprilmor;-).......krysser fingrene for deg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...