MammaMØ-sept07+nov11. Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 Tok en gravitest i dag morgen, men den viste da negativ... En helt ukjent test vel å merke, "klar beskjed" noen som har erfaring... Jaja, da er det bare å vente på tante rød å sette i gang med 3 pp... *syyyte* Men gratulere til alle dere andre, å lykke til!
Gjest Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 Kanskje el var senere enn foventet? Det har den vært de 2 siste månedene her..... 1 uke forsinket...
MammaMØ-sept07+nov11. Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2006 kansje, jeg tester ikke med el.test, bare tar det sånn ca, men har litt uregelmessige sykluser også... men nå er det 46 dager siden jeg så tr....
~\/ero~ Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 Jeg har akkurat fått igjen tr etter å ha gått 23 dager over ikm. Det er fælt å gå å vente så lenge når testen er neg. Men jeg har hørt om noen her inne som har gått opptil 3 uker før de har fått utslag på gravidtest. Så lenge det ikke er noe tr er det forsatt håp
MammaMØ-sept07+nov11. Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2006 men, noen som har brukt "klar beskjed" gravi.test?
prinsessemamma-prins i magen Skrevet 4. desember 2006 #6 Skrevet 4. desember 2006 Jeg har brukt den testen, Maja! Er nå en uke over og tester enda negativt... Ingen mens men derimot ømme bryst, akkurat somn forrige gang jeg var gravid, så jeg tror det er noe på gang. Jeg har også ei venninne som ikke fikk utslag før i uke 8-så det er nok fremdeles mulighet for oss!! Ikke gi opp håpet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå