Gå til innhold

Noen som har reist med Aeroflot ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller noen som vet åssen det flyet er? Aldri brukt det selv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fløy Aeroflot tur retur Moskva for snart ti år siden. Gikk helt greit det. Men merket at flyene var litt mer slitne innvendig. Setetrekkene og sånt var slitte, men ellers helt greit. Aeroflot på utenlandsflygningene er helt trygt å ta. De har ikke råd til å ha ulykker med internasjonale passasjerer, da går de konkurs ganske fort regner jeg med. Men på innenlandsruter i Russland, ville jeg vært litt mer skeptisk.

Skrevet

Okei. For jeg skal nemlig til thailand med det selskapet, og har blitt mer og mer skeptisk..hehe... Men håper det er like trygt som alle andre selskap..

Skrevet

huff det er den vaerste opplevelsen jeg har hatt â fly med Aeroflot. Skikkelig dârlig selskap og skikkelig dârlig service.

Broren min flôy med dem for 10 âr siden og den ene motoren exploderte. Heldigvis var de rett over Moskva og landet uten problemer. De sier de har de beste pilotene da flyene er sâ dârlig.

hadde jeg vaert deg ville jeg funnet ett annet selskap.

Skrevet

huff hele veien til Thailand med Aeroflot. Det vil jeg ikke anbefale.

Skrevet

Hmm.. Dette hørtes skremmende ut... Noen fler med erfaringer? Men 10 år siden er jo en stund siden da... Sikkert mye som har bedret seg siden da...?

Skrevet

Har reist til Thailand med Aeroflot mange ganger,flyene er helt nye ;o)

Dessuten er prisen halvparten av hva andre flyselskap tar,spes i høysesongen.

Skrevet

Det er nesten ti år siden jeg fløy til Mexico. Flyene er kanskje nyere nå, men det som var kjipt var at da det ble forsinkelser var det overhodet ingen service å få, og alt ble fullstendig kaos. men mulig ting har endret seg og man kan jo bare pakke masse skift, mat og drikke til babyen i tilfelle ekstra overnatting i moskva etc.

Skrevet

Jeg jobber i reisebyrå, og vi anbefaler aldri Aeroflot når vi skal finne billigste pris til kunden(dvs at vi sjekker nesten aldri om ikke kunden selv spør). Grunnen til dette er spesielt punktligheten. I altfor mange tilfeller har passasjerer måttet overnatte opptil flere netter i Moskva grunnet at de ikke rekker flyet videre, eller at det har vært andre problemer. Dessuten er ikke Aeroflot såååå vanvittig mye dyrere enn andre. Er man tidlig ute kan man få "normale" priser med f.eks KLM eller Air France, og noen ganger også Thai. Men tror ikke at kvaliteten på flyene til Aeroflot er noe dårligere enn andre....

Skrevet

Enig med deg Live77,men i høyses. så er det ikke lett å finne noe som er billigere enn Aeroflot,kampanjene til eks KLM og Thai er som regel i lavsesongen. (dette med fly priser til Thailand kan jeg,har vært der bortimot 30 ganger)

Det er sant som du sier ang overnattninger og servicen er elendig,men du kommer deg dit du skal til slutt.Aeroflot har en raskere rute enn de fleste andre så selve flytiden er kortere,men har man pengene eller kommer over en kampanje ville jeg valgt ett annet selskap pga service og evntuelle overnattninger ;o)

(hvis andre selskaper ikke har billett da du vil dra,er det nesten 100% sikkert at Aeroflot har en billett eller to)

Skrevet

okei, for vi har nemlig bestilt med aeroflot allerede. ble livredd jeg nå. tørr nesten ikke dra, er redd for å styrte...hihi.. jeg er litt rar da.. uff.. bare vi kommer fram hele alle sammen, så skal nok dette gå kjempefint:o)

Skrevet

Har reist til Thailand med Aeroflot flere ganger, siste gang var i 1999. Da ble det en ekstra overnatting i Moskva pga forsinkelser, og de hadde kun dobbeltrom. Jeg reiste alene og måtte dele rom med en fremmed mann siden alle de andre damene på flyet hadde følge. Ikke så kult! Ellers intet negativt!

Skrevet

Hei

Jeg ville ikke ha satt meg i det flyet, nå har ejg flyskrekk, men jeg har gått på fly for flyskrekken min og på dette kurset ble ikke aeroflot annbeflat,mener ikke og skremme deg,men jeg ville nok ha valgt et annen,flyene er bedre enn hva dem var før,men etter hva jeg har hørt og lest,er vel ikke det det beste du kan fly med.

Skrevet

aeroflot var tidligere kjent for å være et "lavklasseselskap", og hadde noen riper i lakken når det gjaldt sikkerhet og standard. De har skjerpet seg og nå er det et greit selskap. De har de samme krav til sikkerhet som alle andre flyselskap,og de har oppgradert flyflåten sin. Jeg synes ikke du skal bekymre deg!

Jeg har flydd med de noen ganger i jobbsammenheng og det har vært helt greit. Til Thailand tror jeg de flyr ganske nyinnkjøpte,moderne fly ... Jeg har ikke flydd med de til Thailand men foreldrene mine har, og de var fornøyde. God tur!

Skrevet

Ja, fra Bangkok til Moskva for to år siden. Punktlig og en overraskende myk landing som jeg husker jeg reagerte veldig på.

Man får ikke det eksta som på andre fly som egen video skjerm med spill og filmer når man flyr langt, så ta med en bok.

Det er ikke noe tull med Aeroflot utenriksfly lenger. Men jeg ville vært skeptisk med innenriksfly i Russland med propell motor og vodka drikende piloter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...