Stolt trebarnsmamma Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 Kan man det?? Mine to er saa utaalmodige om morgenen naar jeg skal gi grøt, ender alltid opp med at jeg maa gi melk først. Da faar de kun i seg en halv porsjon med grøt og ca 100 ml mme. De spiser et helt middagsglass hver til middag da, saa de faar jo iseg fast føde. Lurer paa om jeg skal gi grøt til lunsj istedet, men da blir det to maaltider med fast føde etter hverandre..
Gjest Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 Du kan stå opp bittelitt før dem våkner å lage grøt til dem???? Men skulle jo tro at du kan lage grøten ferdig om kvelden, for du kan vel la mme stå litt i kjøleskapet??? Ikke sikker jeg altså =)
Blomman Skrevet 4. desember 2006 #3 Skrevet 4. desember 2006 mme anbefales ikke å lage i stand på forhånd for de det desverre har vist seg gang på gang at er bakterier i mme pulveret - og det formerer seg når det får stå..... ang grøtpulver vet jeg ikke, men det er nok ikke lurt å lage istand grøt med mme på forhånd.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 Det tar vel ikke så mye lengre tid å lage grøt enn melk...? Men sånn bortsett fra det så tror jeg ikke det er noe særlig lurt å la grøten stå ei natt, tror ikke den er særlig appetittelig da... Ser bare hvordan restene ser ut etter en times tid hvis jeg ikke har gidda å fjerne det med en gang..
firemerkersmør Skrevet 4. desember 2006 #5 Skrevet 4. desember 2006 Skal vel heller ikke varmes i microen, så hvordan skla du da varme grøten???
Gjest Skrevet 4. desember 2006 #6 Skrevet 4. desember 2006 den blir nok veldig tykk eller hard på toppen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå