Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 Har prolaps i ryggen og vil for enhver pris unngå tyngre løft enn nødvendig når småen kommer til verden i april. Kanskje kan du anbefale en vogn som er lett å lege sammen og løfte ut og inn av bil? Er også usikker på om jeg skal velge kombi eller duo.. Har noen erfaringer med Basson Roma Duo?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 Vil tro en duo er lettere enn en kombi. For kombien har du jo både sportsdelen og bagdelen samtidig. Med duo har du bare en av delene på om gangen.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 4. desember 2006 #3 Skrevet 4. desember 2006 Om du er ute etter en lett vogn kan du ta en titt på Emmaljunga City Cross, med City bag kan den brukes fra babyen er nyfødt og så lenge barnet bruker vogn. http://www.emmaljunga.se/start.asp?lang=NO&country=NO
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 Takker for tips! Har sett på den, må ærlig innrømme at jeg liker emmaljunga godt i tillegg, mye pga utseende også, men det er jo ikke alt.. Jeg er bare litt skeptisk til om bagen blir litt liten...? Og prisen.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #5 Skrevet 4. desember 2006 du får sett målene på www.emmaljunga.no
HufseTufsa:) Skrevet 5. desember 2006 #6 Skrevet 5. desember 2006 GÅ FOR BRIO DUO. DEN VEIER 12 KG (BAG DELEN) JEG HAR EN TIL SALGS AUNDT APRIL:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå