Gå til innhold

Kafè i Stavanger.

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte at det er på tide og slippe tatlet på seg igjen.

Skal vi treffes på Kultkafeèn i Stavanger Kulturhus torsdag 7. desember kl. 18:30?

Vi pleier og ha det utrolig kjekt så kom, kom gamle og nye fjes og mager :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kommer i alle fall :). Snakkes da Agva!

Skrevet

Hei, må stå over denne gangen, skal til dyrlegen og vaksinere voven. Kos dere masse jenter

Skrevet

Hei,

jeg har desverre andre planer på torsdag etter jobb. Jeg tar turen innom caféen dersom det blir tid.

Håper uansett at dere får en strålende kveld!

Skrevet

Ikke for det at jeg ikke stortrives i MKS-71's selskap,men siden dere andre ikke kan så lurer jeg på om vi heller skal flytte "daten" til tirsdag, onsdag eller torsdag i neste uke dersom det passer bedre for flere da?

Jeg kan alle de dagene (tror jeg da), er det en plan? Hvilke dager passer for dere modne kvinner?

Skrevet

Hei igjen Agva, enig med deg om at vi kanskje må flytte treffet til neste uke, selv om vi kan ha det morro alene... Det passer både tirsdag og torsdag for meg!

Skrevet

Da er morgendagen offisielt avlyst og så håper jeg at flere kan komme enten tirsdag eller torsdag i neste uke???? Graciegirl? Stavanger kvinnen??? andre???

Skrevet

Ups!

Glemte ut at jeg skal på julebord på torsdag, og siden MKS kan tirsdag så tenker jeg vi satser på Tirsdag 12. desember kl. 18.30 på Kultkafeèn. Er det en plan?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...