Gå til innhold

Har forferdelig hjertebank !!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere enn meg som har det? Det er ikke vondt, men det er fryktelig slitsomt. Lørdag var værst, da kom det så å si hele tida, og jeg bllir så sliten av det. Er 17+4.

Det er ikke så plagsomt i dag, men jeg bekymrer meg for at det skal komme igjen heeele tida.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen får veldig hjertebank av (for mye) kaffe og/eller te. Kanskje det er det?

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg drikker endel kaffe, men på lørdag når det var som værst, hadde jeg nesten ikke drukket noen ting. Bare 1 kopp.

Skrevet

Jeg hadde mye hjertebank...jordmoren min rådet meg til å få i meg mer kalsium og det hjalp på meg. Det kunne også være tegn på jernmangel sa hun. Du må nevne det for jordmor neste gang du er der...

Skrevet

Jeg hadde også det her en kveld! Aldri hatt det før og ble egentlig litt redd og veldig kvalm! Aner ikke hva det skyldtes den dagen jeg dikk det iallfall. Men ser at det kan være lurt å snakke med jordmor ja, det skal jeg også gjøre! :)

Skrevet

hei..jeg er veldig plaget, spesielt når jeg setter meg ned for å slappe av,eller skal legge meg for kvelden..følels som om hjerte er på vei ut av kroppen... utrolig slitsomt... har normalt bl trykk.legen sa til meg at det er normalt for mange...dette er mitt 3 svangerskap,har ikke opplevd dette med de 2 første....

Skrevet

Jeg får hjertebank når jeg har høyt stoffskifte. Min normal strekker seg litt hørere enn det som er normalt, og jeg når toppen av min normal når jeg er stresset. Det resulterer i hjertebank...

Det kjennes ut som om hjertet hopper over et slag, og om du kjenner på pulsen så kjennes det også slik ut, men det skal vist være at det ene slaget er svakere enn de andre!

Skrevet

Jupp ..her er det fullt kaos med hjertebank innimellom...det er også til meg når jeg har hatt en stressende dag på jobb og man skal slappe av til kvelden at det starter...kjennes ut som at hjertet slår dobbelt så hardt enkelte slag og så nesten stopper opp...slitsomt og litt skummelt synes jeg! Jeg blir også litt merkelig i kroppen etter sånne hjerte-bank..akkurat som om at man blir litt små-svimmel og vissen i kroppen...skikkelig ekkelt! Men...har jo lest at dette er helt vanlig i forbindelse med svangerskap så det skal jo ikke være noe å bekymre seg for vell...?

Skrevet

Kjenner meg veldig igjen i dette ja! Noen gangen kjenner jeg dette mange ganger til dagen, andre ganger kan det gå uker mellom hver gang. Men ubehagelig er det...

Skrevet

Jeg har det også slik, når jeg går og legger meg så føles det som at hjertet omentrent hopper over et slag eller to... Og dette opplever jeg ofte på kveldene! Men jeg har lest at det ikke er farlig, og helt normalt, så tar det helt med ro i forhold til dette.Men som flere av dere har vært inne på så er det ganske så ubehaglig!! Vi får trøste oss med at det er en del av "pakka" og at det avtar med tiden:) (Men skal uansett nevne det for JM neste time jeg har) Er forresten i uke 23, og har hatt tendenser til det ganske lenge.

Skrevet

Jeg har vaert fryktelig plaget med hjertebank tidlig i svangerskapet. Naa er jeg i uke 13 og det har gitt seg litt. Faar det spesielt etter frokost. Vet ikke helt hva det kommer av, men ja, det er utrolig slitsomt. Kanskje du kan spoerre legen el jordmor.

Skrevet

Jeg har også masse hjertebank, såkalt "harahjerte"... Men jeg var hos jordmor i går og spurte hun om dette. Hun sa at det er helt normalt, og grunnen til at man får det er at kroppen vet at den har en til å passe på. Så man reagerer på ting, skvetter f.eks. mye lettere enn vanlig. Hvis jeg surfer meg innom en ekkel film på tv, kan jeg ha hjertebank resten av kvelden:) Og alt dette er bare fordi at kroppen forbereder seg på å bli mamma. Strange...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...