Gå til innhold

Endelig kan jeg melde meg inn her;-)

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Jeg har hengt på BIM i ca et år nå, lest mye, men ikke skrevet noe særlig innlegg. Vi har vært prøvere i 2 år og skal inn på forsamtale i Haugesund 12. desember...jippi, bare en uke til:-)

Jeg er veldig spent på hva vi har i vente!!!

Har prøvd å ikke tenke så mye på prøvingen og latt vær å stresse med det det siste halve året. Føler jeg har slappet mye mer av etter at vi sende søknaden, endelig skal det iallefal skje noe=)

Men nå kjenner jeg usikkerheter kommer snikende, jeg har ikke peiling på hva jeg skal gjennom, har ikke satt meg så veldig inn i ting heller. Litt dumt kanskje, men det har vært min måte å legge fra meg alle tankene på...

Nå er det vel på tide å sette meg litt inn i hva som skal foregå så jeg ikke er helt grønn når vi endelig kommer oss til Haugesund.

Har mange spørsmål, og flere blir det sikkert underveis! Jeg håper jeg kan bli litt kjent med dere, og kanskje det er noen andre ferskinger her også=)

Jeg tar i mot alt av tips og råd dere vil gi. Nå trenger jeg vel å vite litt hva som skjer når vi er til forsamtale?? Noen som kan hjelpe meg litt med det??

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7337472-endelig-kan-jeg-melde-meg-inn-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og velkommen i "gjengen".

Du har en kjempe spennende tid foran deg nå...

Ved den første samtalen føler du at du er igang, og noe skal skje..

Hormonprøver blir tatt om du ikke allerede har tatt disse..

Den første samtalen er veldig viktig syntes jeg hvertfall i forhold til ting man lurer på og hva man egentlig skal igjennom.

Det er både oppturer og nedturer gjennom et forsøk, men prøv å tenke positivt hjalp ihvertfall meg eller oss får jeg vel si veldig.

Ønsker deg masse masse lykke til og håper du holder oss oppdatert.

Hei, og velkommen her!

Dette er 1.forsøket vår, og vi går og i Hgsnd. skal starte med sprøyte i morgen:)

Når vi var på forsamtalen, var vi tre par. Først gikk vi inn til legen, og snakket litt med han. Han hadde et skjema som han noterte div opplysninger på. Etterpå gikk vi inn til en gu. Legen såg da at alt var i orden, og kunne da se hva slags dosering jeg skulle ha av medisiner!!

Etterpå dette, var det felles informasjon med to andre par. Her fikk vi opplæring i medisiner, og hvordan disse skulle brukes!!

Veldig koselige folk synes vi da!

Alt har gått fint med oss så lagt, jeg har ikke hatt noen særlige bivirkninger av sprayen, og er nå kjempklar for å starte med sprayen!!!:)

Ett hakk nærmere en baby..:)

Hvor er dere fra? Vi er fra rett utenfor Stvg.

klem

Hei, hei og velkommen!

Jeg har ikke vært her så lenge. Jeg har en gutt som jeg fått med hjelp av IVF i Haugesund. Vi ska snart i gang med søskenforsøk.

Da jeg var på forsamtale i Haugesund i 2004 så snakket vi med lege, etterpå var det en GU og så tok jeg blodprøver.

Legen snakket om alternativer til behandling og det blev bestemt at vi skulle prøve IVF. Etter det fikk vi informasjon om hvordan ting skulle legges opp og også informasjon om administrering av medisiner og sprøyter.

Alle på fertilitetsklinikken i Haugesund var kjempesnille og koselige!

Det er ikke noe å være redd for:)

Annonse

hei hei, og velkommen til oss...

her kan du spørre om alt du vil... og som regel har noen et eller annet svar.. hehe....

men husk at vi alle er forskjellig... er nok ikke alle svarene som stemmer for alle oss forskjellige damer...

håper det blir en kort visitt for deg....

lykke til..

mange klemzer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...