Gå til innhold

Hei jenter! Hva har skjedd siden torsdag???

Anbefalte innlegg

Jeg har vært uten nett siden torsdags kveld så jeg lurer på hva som har skjedd??

Med meg kort oppsumert:

Ennå ikke tegn på tr, men hun kommer vel onsdag.

vært en del kvalm i helgen, men matmønsteret har vært annerledes enn til vanlig...

noe ømme pupper som kommer å går

økt utflod

pms/mensenfølelse i magen...

trøtt men får ikke sove...

Fortsetter under...

Hei Hannah..

Når jeg leser innlegget ditt føler jeg nesten for å si at jeg antakelig hadde det sånn i helgen også...

Jeg testet positivt, kanskje du også gjør det?

Krysser fingrene ihvertfall..

Gratulerer så mye scubagirl! Det var morro!!!!

Nei, tester nok ikke pos jeg.. Men tester til helgen om ikke tr kommer da... (eller skal prøve å vente til helgen..) har kun 2 tester liggende nå, en vanlig og en dig.. Har ikke tenkt å kjøpe fler med det første..

Jeg går og venter på at grav testene mine skal komme i posen.. åh... ikm for 2 dager siden... ikke noe tegn til tr ennå.. jeg har flust av symtomer, og deriblant så er jeg skikkelig trøtt,men får jo ikke sove. (men det kan også skyldes at jeg tenker litt mye disse dagene da.. hehe)

Testene kom ikke med posten idag, så da er det bare å dra seg igjennom 24 timer til og håpe de dukker opp i morra.

Siden torsdag har jeg hatt bronkit, feber, tette bihuler og i går kom TR på besøk :o(

Med andre ord ganske kjipt. Så nå er det bare til å vente til TR har tatt turen igjen, og så er det bare til å stå på og prøve prøve prøve igjen :o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...