Made in Japan Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 Hei! Jeg leste på tinasbok.com at noen hadde funnet ut at det var lurt med søvn-amming. Man tar opp babyen og ammer før man legger seg selv. Jeg så at disse mammaene ammet babyene kl. 1, men jeg legger meg 23. Jeg tok ham opp mens han sov og ammet ham kl 23, og i dag våknet han ikke før 0530. Tidlig nok det, altså, men jeg slapp kl. 03. Ikke våknet han heller når jeg tok ham opp, og han drakk villig i vei kl. 23.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 Hvor gammel er barnet da? Det er mange som gir siste måltid på flaske, og da gir mme. Da sover som regel barnet natten over.
Made in Japan Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2006 Han er 4,5 mnd. Har ikke prøvd mme, men har ikke vært helt desperat ang. nattamming, synes det var litt deilig å slippe bare. Han våknet en stund 2 ganger på natten, men har begynt å få litt grøt, så det har blitt litt bedre etter det.
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 jeg ga lillegutt mme rett før han skulle legge seg!da sover han helt til klokka 6..fra klokka 21!!
prekæs Skrevet 4. desember 2006 #5 Skrevet 4. desember 2006 Tror faktisk det beste er å la barnet finne søvnen uten hjelp fra puppen. Når jeg sluttet å la min gullunge sovne ved puppen, begynte han å sove om natten. Det var jo slik at han satte pupp og søvn i sammenheng. Han var 8 mnd når han sluttet med nattmåltid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå