Gå til innhold

POKKER!!! Hodet er festet..

Anbefalte innlegg

Trodde kanskje babyen og kroppen min skulle ignorere termindatoer og vente med å forberede seg til fødsel til jeg hadde et sted å bo, men det ser ikke slik ut allikevel. MEN, man kan vel gå lenge med festet hode? Legen sa at 'jeg skjønner hva som har skjedd hvis du ikke møter neste uke'... Wæææhh... Vil ikke føde nå! Har ikke tid!!

Noen tips, annet enn å ligge rett ut?

Kommer ikke til å ha sex, gå i trapper eller pusse vinduer..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7337264-pokker-hodet-er-festet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så godt å høre! Ja er førstegangs, og det er ikke slik at jeg føler meg veldig klar eller noe sånt, men mamma skremmer meg jo hele tiden ved å si at 'du kommer sikkert til å føde minst en uke før, det gjorde jeg med alle 5' :/

Og det er jo 50/50 statistisk sett om man går over eller ikke. Krysser fingre og tær.. Og lår:)

Annonse

Godt spørsmål.. De skal være ferdig med å montere kjøkken neste onsdag, og hvis maleren er ferdig da kan vi begynne å flytte møblene. Tror jeg skal være fornøyd hvis jeg får til en seng til meg og baby, mat i kjøleskapet og vann i rørene.

Også slutte å lese om alle som 'mister' vann og slimpropper... ;)

Har du noen 'symptomer' på at noe skjer?

Hehe, uvanlig å lese om noen som IKKE vil føde! :o) Send alt fødestøvet til meg du, så blir det nok en ordnings på dette! Og skulle du allikevel ikke klare å sende alt fødestøvet til meg, og du føder før du egentlig vil, så tenk på at alt babyen trenger er mammaen sin vettu! Varm hud og masse kos, og maten - den har du jo på deg! :o)

Annonse

Håper det snart er klart for dere alle tre:) Jeg er også slutta å lese om alle som er igang. Blir så grineteav det. Jeg er så utrolig lei av å gå me sinnsykt mykje vann i beina og fingre.Tungt sånn fysisk er det også. Men tegn til fødsel er det nok ikkje. Bortsett fra mens smerter jeg allerede har hatt i en mnd:/ Ellers er det ikje tegn til vannavgang eller slimpropp:))

Joda, det er forsåvidt greit at de ikke trenger så mye, men jeg antar at det er en grunn til at de bruker bleier... Og det området bør vel rengjøres, og da er det greit å ha vann og et sted å gjøre av babyen:) Jeg har herved kvittet meg med alt fødestøv jeg har kommet over og gått inn i fornektelse.. Nei, jeg er ikke gravid, jeg har bare drukket litt mye øl..

Hiver meg på denne tråden jeg også, har ikke turt å si en ting midt i disse fødepizza diskusjonene. Er også en av den rare sorten som helst ønsker overtid. Er selvstendig næringsdrivende og har dermed krav på bare 65% av inntekten i permisjonstiden fra NAV sin side. Så jeg tegnet en ekstra forsikring for å få 100 %, før jeg ble gravid og tenkte at det kom til å ta litt tid før noe barn skulle bli til. Og ble da gravid innen en måned. MEN, det viser seg at det er karenstid på 10 mnd og dersom jeg føder før 20.12. (har temin 12.12) har jeg betalt alt forgjeves... Trodde først at jeg eventuelt ville gå opp til 100% etter den 20. men reglene på NAV er steile som sikkert mange vet.. ØNSKE, ØNSKE...

Holder meg langt unna alt dette, ja :). Har kjøpt alle julegavene, så jeg slipper å traske rundt og dunke bort i andre med magen har jeg også. Har også bygd ut i huset i år men ble heldigvis ferdig i god tid. Men lurte jo en og annen gang i 7. mnd om det var direkte heldig å henge på veggen og tapetsere da... Er annengangs, så hodet er ikke festet men trenger jo ikke være det heller. På positiva har jeg de fakta at jeg også gikk over tiden første gangen, + ar min mor har en historie med overtid, så det skal visst være noe arvelig. På negativa har vi et stort barn i magen akkurat nå... Var estiemrt til 3400 g i uke 37.

Hehe, helt enig med deg gitt - tar heller litt overtid, enn at babyen kommer før tiden!

Har hørt at noen hoder fester seg veldig tidlig, flere uker før fødsel. Hodet til min baby festet seg i uke 36, to uker siden. Hadde 1cm åpning på lørdag, og kjenner at noe er i ferd med å skje. Kroppen jobber på en annen måte enn før - men håper han vil holde seg inne litt til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...