Tupsi Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 Nå er det 8 mnd siden tulla kom ut i dags lys,og jeg klarer fremdeles ikke tanken på å ha sex.Vi har det jo selvfølgelig litt forde,bare for å tilfredstille samboer,men kansje1 gang i mnd.Han begynner å bli rimelig frustrert over det her og forholdet vårt begynner å skranter veldig for tiden. Vet ikke mine arme såd hva jeg skal gjøre,det føles nesten som overgrep når vi har sex og jeg ikke egentlig har lyst og det er veldig vondt både for meg og han. Er det noe galt med meg?Burde jeg kontakte legen min? Eller er det normalt?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 det er IKKE noe galt med deg, veldig normalt dette synes du skal prøve å tenke litt tilbake på hvordan det var før, og prøve å huske det fine dere hadde ved sex. sex avler sex sier de, ikke vet jeg, men har gått 3 mnd siden fødsel her og fortsatt 0 sex...ikke har jeg lyst heller
så var vi 4 Skrevet 4. desember 2006 #3 Skrevet 4. desember 2006 Tok 4 mnd før jeg gidda å ha sex, og da var det egentlig av pliktfølelse mer enn lyst. Så du er ikke alene om mangel på lyst. Har dere prøvd med mye forspill og kanskje heller satse på litt romantikk i stede for sexpresset? Håper samboern din er villig til å vente litt mer på sexen for det kommer til å bedre seg etterhvert...
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 Høres ut som det er mitt tilfelle du beskriver. Gjør det for min mann sin skyld. Men jeg vet av erfaring, hvertfall for min del så blir det bedre etterhvert som man blir ferdig med amming og den værste baby-tiden. Husk at den lille tar mye energi fra deg og hvis du ammer så er det jo en del hormoner som er ute å går. Sist gang ble det hvertfall bedre når han sov hele natta og begynte å bli litt mer selvstendig. Ikke hele tiden henger på mammaen liksom. Så fortvil ikke, det blir bedre om en liten stund.
Tupsi Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2006 ja det var godt å høre. Tusen takk for gode svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå