Sessa ruger igjen... Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 Kan det ha noen sammenheng? Synes hun gulper mye for tiden og jeg må ærlig innrømme at jeg har drukket en del brus. Fant ut at hun ikke fikk vondt i magen av det og bælmer derfor cola til den store gullmedalje! MMMMM.... (jepp, er cocakoliker!)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 Hehe- brus er godt, ja =) Jeg ble også vill etter brus, når jeg fant ut at jeg endelig kunne drikke det igjen! Jenta mi er jo som kjent en storgulper, men merker aldri noe mer gulping etter at jeg hart drukket brus. Men det er sikkert forskjellig. For de kan jo reagere på kullsyre, og da vil kanskje noen reagere med mer gulping også... Prøv (om du greier! hehe) et par dager uten brus, så ser du! )
Sessa ruger igjen... Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2006 Har vært uten cola i snart et døgn nå. Har foreløpig gått greit. ;-) Men jeg skal love deg det frister, står i kjøleskapet og roper på meg! Tenker jeg tar fri fra brus til fredag... Da burde jeg vel ha merket noe. Tok riktignok 2 uker før jeg merket virkning av den melkefrie dietten min, men kullsyre er vel litt anderledes?
Mikroline Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 Jeg kan ikke helt forstå hvordan kullsyre kan påvirke gjennom amming? Kullsyre er jo rett og slett CO2, og boblene går jo ikke gjennom melken:) Men det kan jo være noe annet i brusen som påvirker? Min lille baby reagerte når jeg hadde drukket light-brus og light saft de første 3 mnd, så jeg sluttet med det. Vanlig brus går bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå