Duracellgirl*prøver* Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 åh gud så lange dagene i helga har vært.. jeg bestillte tester på fredag.. lurer på om de dukker opp før onsdag... hadde jo ikm for 2 dager siden nå... jeg er så drit nervøs, ikke får jeg sove og ikke fungerer jeg her hjemme om dagen.. åh... vil ha testen i posten idag!!!!!!!
Suretær Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 Åååååååå, skjønner deg godt, det hadde jeg nesten ikke holdt ut! Kanskje de er der når du kommer hjem idag? Du lar vel høre fra deg.. Tror du er gravid jeg.. bestilt tester selv idag enda jeg har to liggende og ikm først tirsdag om en drøy uke, Blitt en sukdom dette her altså, må liksom ha en haug med tester liggende..
Duracellgirl*prøver* Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2006 hehe ja dette er helt klart en sykdom:) Jeg er hjemmeværende så tiden går ekstra saaaaaakte.. skal prøve å vaske rundt litt for å slå ihjel tiden.. men posten er her om en times tid... åh gud.. tenk om de kunne kommet idag!! men det gjør de nok ikke:( jaja vaske litt jeg nå imens minstemann sover litt.
Suretær Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 Skjønner.. Håper i hvert fall det klaffer for deg snart, krysser fingrene for deg. Si fra hvis testene dukker opp.. : ) Klemz
Duracellgirl*prøver* Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2006 Jepp det skal jeg gjøre:) Håper også at det klaffer for dere snart da)
Duracellgirl*prøver* Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 4. desember 2006 nop, ingen test i posten idag.. da er det bare å vente 24 timer da... åh gud dette er ren tortur,men men.
Suretær Skrevet 4. desember 2006 #7 Skrevet 4. desember 2006 Uff da.. men da kommer de vel med ganske stor sikkerhet i morgen. Lykke til : )
Nellybelly Skrevet 4. desember 2006 #8 Skrevet 4. desember 2006 Hvor lang tid kan det egentlig ta fra du bestiller til du får dem? Har du bestilt før sånn du vet ca? Jeg bestilte i dag på billige-tester.no... Fant ikke noe som tilsa hvor lang tid det tar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå