Gå til innhold

Har ennå ikke sagt noe

Anbefalte innlegg

Skrevet

eneste som vet at jeg er gravid er søskenbarnet mitt for det var hun som kjøpte testen for meg.

Tør ikke si noe ennå i frykt for å jinxse hele greia.Sist jeg var gravid sa jeg det da jeg var i uke 12 og 3 uker etterpå mista jeg så denne gangen skal jeg vente lenge.Kan forresten ikke vente så veldig lenge heller da magen virkelig har poppa fram.Den er svær!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

forsår at du kan være redd men fortell det til alle du ønsker.. Jeg mista selv barn nr to men fortalte det med en gang jeg ble gravid igjen. Det var så godt å kunne si det og snakke om det. Nå venter jeg barn nr 3.

Lykke til!

Skrevet

Jeg fortalte det i helga, da var jeg 15+2 og 15+3. Magen min er "flat", der barnet er vertfall. Skal ha 25.05.07.

Skrevet

Nei jeg tror jeg skal vente en stund til,eller til jeg får spørsmål.man kan jo ikke unngå å se at magen min er stor:)Har en venninne som sikkert kommer til å se det i dag så vi får se.Hun er så likefram at hun kommer nok til å spørre meg rett ut:P

Skrevet

Skjønner deg godt. Jeg holdt det hemmelig til jeg var over 12 uker og hadde vært på tidlig UL. Mistet sist gang i uke 11. Men da jeg fikk se at det var liv ble jeg straks roligere. Fortell det når du føler deg klar for det sier nå jeg. Du får kle deg i klær som ikke viser magen så godt, så får du holde deg så lenge du klarer.

Men skulle du avsløre deg, så må du huske på at det var ikke det at du fortalte det som gjorde at du mistet sist.

Lykke til!

Skrevet

Har allerede vært på 3 UL og vet at det er liv og at det vokser.Vet selvsagt at det ikke var fordi jeg fortalte det at jeg mistet,men er så tungt og vanskelig å måtte fortelle at jeg mistet så orker ikke ta den sjansen.Må si at sist jeg sa det hadde jeg ikke vært på UL og at det garantert ikke hadde vært noen utvikling der så det lot vente på seg at jeg begynnte å blø.

Takk for lykkeønskninger de varmer:)

Skrevet

Skjønner godt at du velger å vente! -Hadde en relativt stor blødning forrige uke, og var sikker på at jeg mistet.. Først tenkte jeg på hvor ille det var å miste, jeg har ønsket meg denne spiren i nesten ett år, og neste tanke var hvordan jeg skulle forholde meg til at alle vet om det, både på jobb, blandt venner, og familie. -Særlig lillegutt på 2 og ett halv, som allerede har funnet frem baby-seng, erklært alle for små og trange klær som "babyen sine", og som koser magen og roper inn på bitteliten..

Heldigvis gikk det bra med meg og bitteliten, men hvis vi skal ha flere, så vurderer jeg å holde på hemeligheten litt lenger!

Krysser fingrene for at alt går bra for deg denne gangen! Kos deg med hemmeligheten så lenge du kan og klarer ;-)

Skrevet

Takk for det:)

Skrevet

Hehehehehe venninna mi så det ja:)Hun klarte ikke dy seg og måtte spørre:)Akkurat som jeg forutså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...