mamo82 *2 jenter* Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 4 mnd siden fødselen, og vi er tilbake til "normalen" igjen.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #3 Skrevet 4. desember 2006 4 uker etter fødsel begynte vi igjen.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 Vi har hatt sex (etter ca 2,5 måned). Om vi har kommet tilbake til et normalt sexliv? Nei. Men et normalt sexliv hadde vi i grunnen ikke før jeg ble gravid, heller! Forholdet er imidlertid på opptur, og jeg har et håp om at vi en dag skal få et noemalt sexliv igjen. Kanskje i kveld? :-)
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #5 Skrevet 4. desember 2006 6 mnd siden fødsel, og nei her er ikke ting tilbake på normalen. Jeg har ikke lyst overhodet,og det plager såklart sambo, så her jobbes det iherdig med saken. Håper det er amminga som gjør det.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #6 Skrevet 4. desember 2006 Det er nok amminga som gjør mye av det, ja. Men jeg tror det er viktig å være nær heverandre for det, slik at man ikke lurer seg med at lysten skal komme som et kanonskudd tilbake etter at man har sluttet å amme! Sånn var det i hvert fall ikke for meg.
Brillemamma Skrevet 4. desember 2006 #7 Skrevet 4. desember 2006 Her er det 11uker siden fødsel, vi har hatt sex 3 ganger. Men er absolutt ikke tilbake der vi var, nei... Håper det kommer seg etter hvert.. Er jeg som ikke har så mye lyst lenger. Når kvelden kommer vil jeg bare sove...
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #8 Skrevet 4. desember 2006 Normalt og normalt. Vi hadde sex 6 uker etter fødselen, men vi sliter med å få tid til å ha sex. Mannen min jobber mye, jeg er sliten på kvelden og føler vel ofte ikke for å ha sex da, etter å ha hatt et barn på kroppen så og si hele dagen, da føler man liksom for å ha kroppen for seg selv litt. Men jeg prøver å "ta meg sammen", ofte kommer lysten når vi er igang, og jeg merker at forholdet har veldig godt av det. Har vel sex et par, kanskje tre ganger i uka, mest i helgene på dagen da han sover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå