Gå til innhold

Ny VK-tråd..

Anbefalte innlegg

Den andre begynte å bli så lang, så jeg tar meg herved friheten med å starte en ny en for oss vektklubbere..

Har vi egentlig presentert oss?

Jeg kan begynne jeg:

Jeg er 27 år og fra Nord-Trøndelag. Dette er første barnet - utroolig spennende! ;) Ellers så er jeg samboer, har hund (og jaada, stasjonsvogn og rekkehus også..) og jobber som journalist. For tida sykemeldt 100 pst.

Nettopp vært på UL og termin er satt til 1. mai. Og så blir det en gutt! Godt å få bekrefta, for magefølelsen min var veeldig sterk på akkurat det.

I vektklubben var jeg med fra 1. januar i år (nyttårsforsetter vet dere..) og der gikk jeg ned 10 kilo frem til august. Har enda litt igjen til målet, så går vel på en ny periode når ungen er kommet til verden og blitt litt større! :)

Værsågod neste! :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7336805-ny-vk-tr%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og så må jeg få ønske surk 29.07.07 velkommen i "klubben"!! :)

Jeg gikk også til akupunktur for kvalme, syntes det hjalp litt, særlig akkurat den dagen jeg var der. Der jeg bor får man forresten gratis akupunktur på sykehuset, får du det? Verdt å sjekke i tilfelle.. :)

Får håpe kvalmen din gir seg til 12 uker i det minste, skikkelig kjipt når det står på!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7336805-ny-vk-tr%C3%A5d/#findComment-7336823
Del på andre sider

Så var det meg...

er 23 år, fra Hedmark, første babis, men har ei stedatter på snart 6 år. Vi har ikke hund, men det blir nok etterhvert.. :)

Termin min er 24.mars, og knøttet får "klumpføtter", så det blir endel turer opp til tr.heim for utskifting av gips og div.

gikk ned ca 13 kg tilsammen i mitt medlemskap på vk, men har tatt til meg 6 av disse igjen.. Men.. PYTT PYTT!! ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7336805-ny-vk-tr%C3%A5d/#findComment-7343960
Del på andre sider

Heihei :) Kommet hjem fra London nå, for en herlig by!!! Dit skal vi definitivt tilbake til, men ikke med det første,hehe.

Presentere meg selv ja :) Jeg blir 23 nå om akkurat 7 dager, bor i Trondheim. Har termin 10.Mars, er 27+2 uker på vei. Magen er blitt veldig stor, litt større enn normalt, jordmora trodde jeg hadde tvillinger, men den gang ei(og litt glad for det), hehe, men mamma var også like stor når hun var gravid, fikk plass til ett fat og glass på magen sin da hun satt,hehe :) Ellers har jeg ingen plager egentlig, bare sur oppstøt og begynner å bli tungt å bevege seg.

Har samboer(forlovet), vi bor i en tomannsbolig. Har også en hund, så blir fortsatt mange spaserturer, bare at nå er det litt baklengs enn før. Jeg blir mer og mer andpusten for hver bakke enn mindre og mindre,hehehe :)

Nå gleder jeg meg frem til jul, skal bli så koslig, savner snø da, men det kan jeg ikke styre.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7336805-ny-vk-tr%C3%A5d/#findComment-7404837
Del på andre sider

Annonse

Heia!!

Eg er 24 år fra sogn og fj. Har sambuar, flytta i nytt hus for 1 år sida, har ikkje noke hund eller katt, vil gjerne ha det.. Gjekk ikkje så masse ned i vk klubben, vart kom heller på igjen det eg tok av da eg beg på jobb etter sommerferien.. Jobber som barnhage assistent!! Veldig kjekt det"" litt mykje mas av og til..hehe ... er sjuk mld ut des, pga at eg har vore så dårleg...

Tok akkupunktur 4 ganga, så kvalmen har egentlig gitt seg, men blir fort sliten, og litt små dårleg, så fant ut at eg like godt kan ta det med ro desse vekene,så heller håpe på at formen e bedre etter nyttår!!

Er første barnet vårt!!

juleklems

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7336805-ny-vk-tr%C3%A5d/#findComment-7480684
Del på andre sider

Det snør!! :) Det bare bøtter ned i dag, og det er såå deilig! Nå skal det riktignok regne bort i mårra, men det gidder jeg ikke å tenke på i dag da.

Så da bør jeg vel komme meg ut en tur snart.. Må innrømme at mine gode trimvaner fra VK har fått seg en alvorlig knekk siden jeg ble gravid og påfølgende dårlig, men tvinger meg ut på en liten tur flere ganger i uka da.

Fikk nettopp høre hjertelyden på gutten, det var morsomt. Og fryktelig surrealistisk! Har ennå litt problemer m å forsone meg m at det er noe levende inni meg, men det siger mer og mer på da. I helga var vi i Oslo og henta ei gammel barneseng etter pappan til samboern min, så da er den første babytingen i hus!! Skumle greier.. ;) Men er vel for sent å angre nå.. :)

Kos dere i førjulsuka!

Klem fra meg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7336805-ny-vk-tr%C3%A5d/#findComment-7495987
Del på andre sider

Ja, nei, dette er slett ingenting å angre på!! ;) Jeg har også hørt hjertelyd i dag.. varrierte mye mellom 120/150 slag i minuttet... hehe,... dunka ganske kraftig, ja!! Men jeg skjønner hva du mener med å forsone seg med at det er noe levende inni magen.. Jeg kjenner jo masse liv og vet jo at det er ei lita dame inni her... MEN plutselig så går det mer opp for meg at det skal bli en liten unge etterhvert.. at det er på ekte... Helt sprøtt egentlig!! Men gleder meg jo noe så vanvittig, da!! :) Ser på så masse babyting nå.. blir helt dårlig e... ;)

ellers er ryggen ganske vond.. og ribbena verker!!! :) jaja.. 3 mnd igjen.. ;)

Alt bra med dere andre?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7336805-ny-vk-tr%C3%A5d/#findComment-7512160
Del på andre sider

• 2 uker senere...

GOD JUL!!!! :) Alle hatt en fin jul? Selv har vi måttet avlyst de fleste familiemiddager :( Har fått kraftig bronkitt, blir veeldig tungpust bare jeg går opp ei trapp, hjelper svært lite med den store magen, hehe :) Men er på bedringensvei nå :)

Ellers har jeg endelig kommet inn i 3.Trimester idag :) 29+7 uker(eller 30 uker da) :) Så nå er det full fres frem til magen begynner å riste og knøttet kommer ut :) Ombestemte oss på guttenavnet igår da om det blir gutt, Blir Noah istedet for alexander :) Men fortsatt Jeanette om det blir jente :)

HVordan går det med dere da?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7336805-ny-vk-tr%C3%A5d/#findComment-7569498
Del på andre sider

Heisann og godt nyttår alle sammen!! Åssen er det med de struttende magene? Magen min har det bare bra! ;) masse liv inni her, og det er bra!! Er det litt rolig så blir jeg jo nesten engstelig, jeg.. hehe.. men vet jo at turbo'n må få slappe av litt også.. :)

Har dere begynt å få tak i og ordne ting og tang, eller? Jeg syns jo egentlig det er litt tidlig enda, selv om jeg har strikka dress, lue, votter, genser, bukse og kjøpt noen klær gjennom hele svangerskapet... Man skal jo kose seg litt med sånne småinnkjøp også..? Vil i allefall ikke stresse med det når magen er blitt knallstor og jeg sliten og sur.. hihi.. Har veldig lyst til å kjøpe stellekommode bare med en gang.. sånn at jeg kan legge litt klær nedi.. blir jo litt mer virkelig da.. :)

Og vi fikk vogge til jul!!! Som bestefar har lagd!! Den var GØRFIN!!! (har jeg fortalt det før..?) Leste forresten på ei side (mammanett..?) at man ble rådet til å pakke sykehusbag'n innen uke 30.. Men det syns jeg var TIDLIG!!! det er jo kun litt over 1 uke til det... neeei.. får vente litt, ja.. ;) Og jeg må kjøpe meg ei god joggebukse, ammeinnlegg og bind.. store truser? Før jeg begynner med den bag'n... Og det kjøper jeg når vi skal til kontroll i tr.heim igjen 6. februar..Og mamma skal visst ordne hjemreise-sett.. Måtte bare spørre hu i dag, for hu har prata på det... Men var jo ikke sikker, og da ville jeg jo begynt å strikka noe selv!! (men hu er jo 10 gang flinkere enn meg, så det er jo helt greit at hu gjør det.. :) )

Er det "skal_gå¨_bra_nå!" som har tidligste termin av oss, eller??? eller er det noen før..?

jeg har 24. mars...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7336805-ny-vk-tr%C3%A5d/#findComment-7620185
Del på andre sider

Vi har alt klart, mangler bare klær og tåteflasker/smokker osv. Ellers er vogn, stellebenk, lekegrind og alt det andre på plass :)

Vi skal ha vugga som jeg lå i når jeg ble født faktisk, gammel men veldig fin :) Så skal mamma kjøpe ole brumm himmelseng for å henge over:) Skal begynne å male barneværelset nå når lønna kommer :) Iiiik, ikke lenge til nå, å herregud :) SKal male det i mintgrønn/nesten hvit farge :) Men Ole brumm bilder på veggene :)

Svigermora mi skal kjøpe gyngestol til meg, så jeg kan sitte å gynge i mens jeg ammer om natten, den skal være i tre og SKAL være hvit! Åsså skal vi ha en søt hvit kommode for å ha klærne i :)

Skal på ultralyd på onsdag nå, da er jeg 32 uker på vei, så hvis vi får mer svar på hvilket kjønn det blir da, så skal jeg shoppe masse klær :)

Åå, det kribler i magen :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7336805-ny-vk-tr%C3%A5d/#findComment-7683629
Del på andre sider

Er ganske tamt her inne for tiden.. hvor er det blitt av alle sammen?? Er det bra med dere?? Jeg har fått så vondt i lysken, tror jeg.. innerst, øverst på låret.. vanskligheter med å gå.. kom i dag på slutten av arb.dagen.. håper det gir seg fort!! Har hadd litt vondt nederst i tissen de siste dagene.. nesten støl-vondt.. vanskelig å forklare.. hmm.. jaja.. Må klage litt, vettu.. ;) I morgen du skal på ul, si ifra hvordan det var, da!! Skal på ul 6. februar, jeg.. er vel 34 uker eller noe, da.. Spennende å se hvordan babisen ser ut inni her når'n har blitt så stor.. :) Skal se 3D? Har jeg lyst til, men vet ikke om jeg tør å spørre.. skal jo på sånn kontroll pga føttene.. så føler kanskje ikke at jeg har noe "rett" på å se det i 3D.. hmmm...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7336805-ny-vk-tr%C3%A5d/#findComment-7714790
Del på andre sider

Annonse

Idag har jeg vært på UL, Alt sto fint til, og vi så veldig godt at det blir ei lita jente :) Så kjønnsleppene ganske bra. Men når man er kommet så langt er det vanskelig å få klare bilder av bebisen stomperud, ekstra trangt nå vettu. Vi fikk se lite granne da, så at hun hadde min grisenese, hehe :)

Så nå er det lønning på fredag, og da skal jeg ut og shoppe klær til lille jeanette :)

Ikke alle som har 3D, og tror det koster penger å få se det, men ikke sikker. Er ikke lenge til hun kommer nå så, vi spurte ikke om det :)

Hvordan går det med dere da?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7336805-ny-vk-tr%C3%A5d/#findComment-7735654
Del på andre sider

er på st.olavs vi skal på undersøkelse.. og der har dem jo 3D, men ja.. Tenkte bare at ettersom vi først skal ligge på den benken, så er det ikke så masse ekstra jobb for å se 3D, men som du sier.. ikke lenge til hun kommer.. vi er jo i uke 34 da vi skal på sjekk, så er vel ikke sikkert det er så masse å se.. :)

Men nå skal jeg fortelle dere hvilket navn som nesten har grodd fast oppi hodet mitt, da.. Det har jeg ALDRI likt før, men nå syns jeg det er ganske tøft.. :) KARI!!! hehe.. Fått skikkelig sansen for Kari, og vet ikke hvorfor.. Samboer syns heller ikke at det er det værste.. Men, vi får se.. :) bestemmer ikke noe navn før ho er ute, uansett.. ;) Har også funnet ut i ettertid, etter at jeg begynte å like navnet, at blir det Kari, blir a oppkalt etter oldemora mi og samboers bestemor.. :) Så hadde jo vært litt moro.. Og det er jo et kort og greit navn!! ;) Dere syns sikkert det er et kjedelig og håpløst navn, men jeg skjønner jo det.. Jeg har jo heller ikke likt det før.. Hehe.. Jeg liker det uansett!! :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7336805-ny-vk-tr%C3%A5d/#findComment-7746373
Del på andre sider

skal_gå_bra_nå! Kanskje vi treffes på st.olavs..? er jo kun 14 dager mellom terminene vår, så kan jo skje et sammentreff... :) Jeg vet ikke om jeg føder oppi der, men skal dit dagen etter fødselen.. Og skal oppover hver uke i 6-7 uker for å gipse beina.. Så kanskje vi kunne treffes en gang..? ;) Hadde jo vært litt moro.. :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7336805-ny-vk-tr%C3%A5d/#findComment-7770532
Del på andre sider

Hei på dere!

Dere har kommet laangt dah! :) Men jeg er nå 25 uker på veg og det føles ganske langt det oxo! Magen er stor, masse spark og romstering og jeg er ikke noe kvalm lengre!!! Det er virkelig en fantastisk følelse! Hadde nesten glemt hvordan det var å våkne uten å brekke meg, og å kunne spise omtrent det jeg vil! Hehe, kanskje bra jeg ikke har klart å spise så mye før, for nå kommer virkelig kiloene smygende på her - blir spennende å se hvor mye det blir til slutt..

I morgen skal jeg prøve meg på jobb igjen, 50 pst, etter 18 uker med nesten sammenhengende sykefravær! Tror det skal gå bra, særlig m tanke på at sjefen min er på ferie denne uka og det er jo han som stresser meg sånn.. Jordmor ville jeg skulle fortsette å være hjemme, men jeg ba pent om å få prøve meg på jobb igjen, så hun bøyde av. Så får vi se da, hvordan det går! :)

Vi har begynt å få endel ting nå, og har dessuten fått rota frem endel klær som jeg og sambo hadde da vi var små. Ikke alt var like fint, men noe funka iallfall. La meg si det sånn, min mor har en tydelig hippiperiode bak seg med kun batikk-klær og rosa gutteklær.. Litt er ok, men det blir veldig fort too much.. ;)

Hvilken barnevogn velger dere? Har hørt endel bra om basson duo? Vi er helt blank liksom, men vi trenger jo noe som tåler trønderværet og trønderføret! ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7336805-ny-vk-tr%C3%A5d/#findComment-7790744
Del på andre sider

Hei Anjamor! Er du og trønder, ja.. :) Når er termin din igjen? Kanskje det står lenger opp i denna tråden.. men nå gidder jeg ikke gå tilbake å sjekke.. :) Jeg var tilfeldigvis inne på IKEA.no i går.. og der fikk jeg se det var salg!! Nesten halv pris på stellekommode (på Leangen), og den så helt grei ut den, syns jeg!! 745 er det for den.. tilbudet varer fram til 20. januar.. Har ei veninne som bor oppi der som skal på IKEA i dag, så da kjøper ho den for meg!! JUHU!!! Så er det jo barnevogn som må skaffes... Skal jo til tr.heim 6.feb, så ser vel litt på det da.. ellers satser jeg på at alt er klart jeg.. har litt klær, og det får holde! :) Får jo sikkert endel i barselsgaver.. finner jo ut etter fødsel om oss mangle noe.. :) Og sikkert ganske koselig å gå på trilleturer å kjøpe noe småting, da.. :) Gleder meg masse til å få opp stellekommoden!! Får den på lørdag.. :)

Nå er det kun 18 arb.dager igjen før permisjonstart.. gleder meg til det nå.. For dagene begynner å bli lange og tunge.. vondt å gå! Men alle sier at jeg er veldig lita.. kan ikke skjønne det.. har jo lagt på meg 10 kg!! Men er jo koselig å høre, egenltig.. :) Syns jo at jeg er stor selv.. og magen vokser kanskje endel de siste 2 mnd.. :) Skal på kontroll i morgen! Gleder meg, jeg.. :) Så moro å høre fosterlyd! :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7336805-ny-vk-tr%C3%A5d/#findComment-7799691
Del på andre sider

Termin 1. mai! En stund til ennå, men synes tiden begynner å gå fortere nå! :)

Fikk du kjøpt stellebordet? Syns det så fint ut, men skal i tilfelle ringe og høre om de har det først! Sist vi var på Ikea var de utsolgt for sikkert halvparten av det vi hadde sett oss ut på forhånd, og siden det tar vel 1 time å kjøre er det litt kjedelig!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7336805-ny-vk-tr%C3%A5d/#findComment-7845112
Del på andre sider

Hei! Ja, fikk kjøpt det! Ei venninne som var innom.. Ho kommer "hjem" i morgen, så da får jeg det da!! Gleder meg!! :) Håper det er fint, da! :) Fortalte samboer om tilbudet, men av og til så tar han ikke noe stilling til slike ting, så har ikke sagt til han at jeg har kjøpt det engang.. Men sagt e har overraskelse til han kjem at fra fest i mårå kveld/natt.. Så no vart'n nysgjerrig.. :)

da har vi:

-vogge m/madrass, laken (*2), dyne og dynetrekk

-sprinkelseng - madrass, 1 laken, pute og dyne m trekk, tisselaken

-stelle kommode

-klær:3 langermede bodyer(str50, 56 og 60-vet jo ikke stor ho er.. ), 1 korterma body(str 68 eller no-fikk av ei venninne.. :) ), 2 strømpebukser, 2 par sokker, strikket heldress, strikket sett;genset, bukse, lue og votter (og 1 sokk..) 2 bukser (str 56), 1 jakke og noe luer og votter ekstra.. og mamma strikker TRE hentesett.. hehe.. for å være helt sikker.. og strikket kjørepose til oss.. og kjøpt litt kluter og håndklær..

-kjøre-bag m/sikkerhetsnett

Så da er det vel vogn som gjenstår, da..? :) Av det ho TRENG i starten... Vet jo ikke hva vi får i barselsgaver, så suplerer litt etterhvert... :) Vet ikke jeg om det er noe mer NØDVENDIG...??? :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7336805-ny-vk-tr%C3%A5d/#findComment-7858738
Del på andre sider

Heisann!!!

Ikkje så ofte eg har vore innom her i det siste.. Her går alt bra, er aktivt sjuk mld ut neste veke, jobber ca 50 %. E glad eg ikkje jobber noke meir akkurat no.. Rekner med eg begynner i 100% igjen etter det. Kvalmen har no begynt å avta, brekke meg av og til om morgenen når eg opner kjøleskapet...

Har heldigvis ikkje lagt på meg noke etter at eg tok av 3kg den føste veka...

Har ikkje handla noke enda, venter litt.. kommer til å se på vogner, men venter med å kjøpe et par mnd kanskje.. har bilsete på hand, kjøpe et av søstera mi.. Elles må vi kjøpe inn alt det andre... Skal på ikea og kjøpe seg og eit stellebord.. så får vi sjå etterkvart!!

klems

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7336805-ny-vk-tr%C3%A5d/#findComment-7934926
Del på andre sider

Heihei alle sammen, beklager for sent innlegg, ikke meningen å virke overlegen eller ikke interessert i dere. Bare vært tungt for tiden, mye problemer i familien som tærer på. Blitt 100% sykmeldt nå da, frem til permisjon. Gått på en smell kan man kanskje kalle det.

Ellers er alt bra her, begynner å bli tungt, vondt i ribbeina og kjenner godt at babyen er blitt stor. Men alt er jo bare positive plager da, hehe, man må bare tenke slik :) Vi vet 100% nå at det blir jente, og har funnet det perfekte navnet :) Finner ingen andre navn som topper det navnet, verken jeg eller sambo:) Thea Emilie skal lille pooh hete :) Er i full gang med å lage ett Ole Brumm rom nå, malt veggene mintgrønn, og skal henge opp masse Ole Brumm bilder, himmelseng av Ole Brumm, dyne og putetrekk av Ole Brumm og selvfølgelig lamper av Ole Brumm :) Jett hvem som elsker Ole brumm da, hehe. Er 34+2 nå, så er faktisk bare 6 uker igjen til termin(iiik), vært på sånn fødselsforberedende gruppe, der fikk vi se film av en fødsel, men gruer meg ikke. Vi må tenke slik at det er ikke smerter heele tiden, det er faktisk en del pauser mellom riene! Og når de store sluttriene kommer skjer alt veldig fort! Babyen er der før man aner ordet av det :)

Stomperud, kanskje vi treffes på St.Olavs ja :) Har du vært på omvisning der? Jeg var der forrige torsdag på omvisning, gleder meg skikkelig til å bli lagt inn der :) Hvordan går det med deg da forresten? Tungt til deg også?

Og hva med dere andre? Skal du også føde på St.Oalvs Anjamor?

Mamma har nå gått berserk på babyklær nå, kjøpt så mye, masse jenteklær og jett om de er søte da! Har en stor pose med klær allerede, og har en følelse at mamma ikke stopper der, hehe :) Fant den dritkule buksa på CUBUS, 49 kr bare, var sånn leopardmønster på den,hihi,den måtte jeg bare ha, str 62 da så blir sikkert ei stund før hu kan bruke den men :)

Stor klem fra meg :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7336805-ny-vk-tr%C3%A5d/#findComment-7974229
Del på andre sider

Hehe... lurte litt på hvem dette kunne være, ja, men forstod ganske fort hvem du var i innlegget ditt.. :)

Om jeg merker at det er tungt..? neeei.. egentlig ikke.. men å knyte sko er skikkelig hardt, asså!! Og merker ikke noe ubehag når jeg holder på med div ting (gå tur, gjøre husarb. etc..) Men etterpå!! GUUUD!!! så vondt!! skikkelig stiv mellom beina!! Og nattesøvnen er ikke masse å skryte av.. våkner for hver gang jeg må snu meg.. Og gå ned trapper er VONDT!! opp går helt bra!! :) Men som du også sier, så er jo dette bare positive smerter.. ;) Skulle bare ønske jeg kunne gjøre alt uten å få så utrolig vondt etterpå!! :)

Har ikke vært på omvisning, nei.. og vet ikke om jeg får det heller.. skal jo ikke være der så lenge.. Bare føde, overnatte, gipse beina til vesla og så dra tilbake til fødestua nedi her resten av barselstida.. :) Så blir det noen turer fram og tilbake etter det, da.. :)

Jeg er 32+3 nå.. Herregud så fort det har gått!! Men jammen gleder jeg meg til å få a i armene mine!! :) Så en fødselsfilm-snutt på internett i går.. Fikk en skikkelig stor klump i halsen og tårer i øynene.. Tenk for et STORT øyeblikk det er!! Hvordan skal det bli når jeg får møte min egen lille øyensten?!? Kommer til å sippe på dagesvis, jeg.. :S

Ellers så er det for få 1.gangsfødene her for å få et fødselsforbredende kurs, men skal til jordmor 13. feb. for å prate om det sammen med ho, bare.. Og det er jo helt greit! :) Føler ikke jeg trenger å vita alt fra a-å uansett, jeg.. så føler meg helt klar til å føde en unge- samme hvor store smerter det fører med seg.. :)

Men nå skal jeg ned å ta et bad!! Og så er senga ganske nær.. :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7336805-ny-vk-tr%C3%A5d/#findComment-7984418
Del på andre sider

Så koselig med stadig nye innlegg!

Ikke St. Olavs på meg nei, sokner til Sykehuset Levanger - nordtrønder sjø! :)

I dag følte jeg meg skikkelig stor gravid! Skulle fylle bensin, mista bilnøkkelen under setet og fikk den søren meg ikke fram igjen! Prøvde alskens posisjoner, bøy og tøy, men enten var magen i veien eller jeg ble skikkelig svimmel. Heldigvis lå det en ekstranøkkel der, så jeg lata som jeg hadde fått tak i den og smilte ovenpå til alle som var rundt meg, litt flau bare.

Nå har vi forresten kjøpt barnevogn, bilstol, pute og dyne og alt som er. Og mala barnerommet i helga! (I den spenstige fargen hvit!.. Seifa litt der..;)

Og så har gutten begynt å få litt dårlig plass tror jeg, for nå hopper hele magen rett som det er og jeg ser når han snur seg! Det er litt spennende da!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7336805-ny-vk-tr%C3%A5d/#findComment-8015677
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...