mamman til luringen Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 Hei, jeg lurer på om du ser noe spesielt ang. jobbsituasjonen min fremover? Jeg er ferdigutdannet, men i mangel av relevante jobber er jeg for tiden ansatt i et vikarbyrå.. sukk.. Jeg lurer på om du ser noen endringer snart? Mangler motivasjon for dette, noe som igjen går utover humøret. Jeg er aktuell for en jobb som ikke har oppstart før i april, men det kommer an på om prosjektet får bevilget nok midler osv osv.. Ser du noe her? Jeg er født i april 1978.
mamman til luringen Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #2 Skrevet 6. desember 2006 Se hva jeg fant på side 4 ;o)
Elastica Skrevet 6. desember 2006 #3 Skrevet 6. desember 2006 Heisann:-) Ser ut som om det går litt treigt for tiden ja, så det ser desverre ut for at du må smørre deg med litt tålmodighet... Den største forandringen i jobbsammenheng får jeg faktisk frem rundt april mnd. eller på vårparten. Kortene forteller at du ikke må gi opp ,og holde øynene åpne for det kan komme en løsning fra uventet hold.. (kanskje via bekjente som vet om noe eller noen kontakter du har). Du kommer i hvertfall til å lykkes med å få en jobb du trives i til slutt så bare stå på!! Masse lykke til!!!! xxx
mamman til luringen Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 6. desember 2006 Takk skal du ha, Elastica! :-) Litt artig at du sier april mnd, både Chanelle og Twig har sagt det samme. Og jeg har blitt kontaktet ang en spennende jobb da, et prosjekt, og jobben blir min om universitetet får penger til dette prosjektet... Så jeg håper virkelig at det er denne jobben du ser, eller i det minste at det stemmer at jeg får en jobb utpå vårparten en gang.. Føler jeg blir sprø av å gå sånn å vente :-/.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå