Love2bemom Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 Finnes det ingenting man kan ta som gravid?? Er så sliten av å ligge timesvis å ikke få sove... Og når æ har sovna er det opp flere gang om natta på do...Mest fordi æ sover for lett, og må æ på do når æ våkne klare æ ikke sove igjen før æ har vært på do... Er så sliten og lei av å ikke være uthvilt, smerta i bekken og at alt er så tungt...Nåkka må da finnes?? I alle bøker står det at det er viktig å sove godt, for man vet ikke hvilken natt evt fødselen begynne... Man treng alle kreftan man kan få... Kordan blir det med mæ da, som sover så lite!!?? tør ikke tenke på det...
Eevee med luciabarn i vente Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 Hei!jeg har hadt det akkurat slik og jeg fikk sovetab. hos legen som heter phenergan 25mg og de skal være helt ufarlige for barnet. Lykke til
Love2bemom Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2006 Takk for svar... Er det sant? At det ikke påvirke babyn i det hele tatt? Skal høre med legen min og JM neste gang... Ingenting hadde vært bedre, men vil ikke skade babyn..
Denise:-) Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 ikke for å ødelegge gleden, men Pherergan bør ikke brukes i 3 trimester står det i felleskatalogen. Dessuten er det egentlig et middel som skal forebygge brekninger og oppkast, men det har en trøttende effekt.
Love2bemom Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2006 Okey...bra å vite det da...Men det hadde vel legen sagt regne æ med... Får nok bare ta til takke med lite søvn... :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå