KineMI Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 her i gården. Kommer til å teste om noen dager om det ikke blir noe. Jeg tenkte å teste i morgen men i dag har jeg tatt litt på tappen (kan det ikke) men da jeg gjorde det har det kommet litt utflod med brunt i. Men har ikke kommet noe når jeg tørker meg, bare når jeg kjenner oppi der. Kanskje det betyr at mensen kommer snart da..
Miraculix Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 Samme her... Ingen tr... Men neg test idag, så håpet svinner.......=(
knerta Skrevet 4. desember 2006 #3 Skrevet 4. desember 2006 her i gården går det på dag 46 uten mens, men har ikke tatt test enda!! Hadde en periode med større brystvorter, nå er puppene ømme på yttersiden. Til tider svimmel og av og til føles det ut som om beina er borte, har kvalme perioder også, men heldigvis ikke spydd, bare ubehag i magen..... Får vel teste om noen dager!!!!
Miraculix Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 Da syntes jeg du skal teste, altså!!! =) Spennende vetu! *Ler* Lykke til!!! Klem
Nellybelly Skrevet 4. desember 2006 #5 Skrevet 4. desember 2006 Ikke her heller... Testet negativt i går. Har det akkurat som deg. Tenker da på det med utflod med brunt i, rosa, kanskje litt "gammelrosa" eller hva den fargen heter. Har en del gr.symptomer, men tror nok det er tanta som kommer. Håper ikke!!! Og den tappen, den kan jeg ikke meg på jeg heller. Men kjenner den, som rund og hard, lavt nede. Skulle hatt tr i helgen. Du da, var du langt over IKM?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå