Gå til innhold

Anbefalte innlegg

he. he.. må bare få ut noen bobler jeg: ååååå.... det virker så vanvittig koselig å ha en spire i magen altså...

hihi, jeg tenker på det hele tiden nesten og skal snart bli prøver selv.

Noen som skjønner hva jeg snakker om hvis jeg kaller følelsen en slags BOBLEGLEDE!!... akkurat som man har små og store bobler inni seg som man inni mellom bare MÅ få ut...

hihi... blir jo ør av lykke bare av å tenke på det jeg :)

klem til alle boble-glade jenter her inne på BIM

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7336293-%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5bobler/
Del på andre sider

Fortsetter under...

mm.. ingen andre med bobleglede å dele.. det var rart... selv sprekker jeg snart.

Ikke bare er det tanken på en kommende spire, men tanken på at det er så nydelig vær, det er snart jul, jeg elsker min kjære.... jeg bor i Norge -verdens trolig beste land å leve i - der vi damer kan bruke halve dagen og lommeboken på chatting og drømming om beibisser, gr.tester og tull og tøys. Vi har det jo helt fantastisk, også er det bare jeg som føler jeg er fylt til randen av gledesbobler.. ja ja-- jeg er vel antagelivis litt rar da... pluss at jeg er litt lei av jobben min og kaster bort tiden på mye dagdrømming og fjas!!

Tjopp og hei

Hei snuppa=o)

Er med jeg, men ikke så mye som før... Må nesten gjøre det litt i skjul=oD...

Hvordan har du det ellers da?

Her i huset prøver jeg å la være å grine meg til søvn hver natt, da sambo IKKE er klar for baby ennå..=o(

Men ser det positve da... Etter at vi fikk snakket ut 2 ganger så vet jeg sånn ca hvor jeg har han...Og han vet hvordan jeg har det... Gråt i går og han spurte hva det var... Måtte si at edt var et tema som vi ikke skal snakke om, og at jeg prøver veldig hardt å ikke tenke så mye på det, men at det er sååå vanskelig...Gråt mellom hvert ord... hehehe... Tror han fikk litt dårlig samvittighet men ikke så mye... Han burde skjønne nå da...

Men skal ikke prate med han om baby på lenge og se om han snur om ikke så lenge...

Klem

Hei på deg

Ikke noe artig at du gråter på kveldene da :(

Vet ikke hva slags råd jeg skal komme med annet enn at du kanskje ikke skal ta det så tungt.... er ikke sikkert det er verdens undergang, han kan som du selv sier snu om en stund. Kan hende det er lurt av deg å fokusere på noe annet en periode som du selv skriver.

Tenk på det at om et år eller to, når den nye babyen deres kanskje er på plass (!!!!), så vil et par-tre måneder nå der du gir både deg selv og din kjære litt tid til å fokusere på noe annet fortone seg som helt ubetydelige i den store sammenhengen. Selv om det virker veldig lenge akkurat nå......

Du er jo ung og sprek, og har fortsatt mye tid. Poenget mitt er at kanskje noen måneder der du fokusere på alt det som er topp og bra og herlig i forholdet deres uten å snakke så mye om barn kan være VEL INVESTERT tid. Jeg VET at det ikke er lett å slutte å fokusere, men når jeg tenker litt tilbake på det året som har gått så har jeg selv, egentlig helt uten å tenke over det, klart å ikke mase om baby i en periode (sommeren og litt ut på høsten). Før det var han helt negativ, nå har jeg igjen mast en god del (som du jo vet) i de siste månedene, og som jeg har skrevet før så virker han mer medgjørlig nå enn tidligere.

Jeg kjøpte meg forresten folsyre tabeletter forrige uke, og han steilet ikke helt da jeg fortalte at jeg har begynt å ta dem.. hi hi.. små barn ... små gleder... får man vel si.

Det er godt at dere har fått snakket ut og vet hvor dere har hverandre, og jeg tror det er riktig å ikke snakke så mye om det en liten stund.

MEN: du må prøve å finne litt bobleglede som kan få deg til å slutte å gråte om kvelden. Det vil jeg ikke ha noe av!!

KLEM KLEM KLEM

Hehehe... Drømmer mye om natten om bobbler i magen og gleder meg stort til den dagen jeg btester pos...

Men håper virkelig han snart snur...=o)

Godt at din snart er helt klar da=o) og at det blir en spire med engang i magen din...

*Klem*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...