mamma'n t sondre Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 Hei! Nå kommer jeg ut av skapet, har bare snoka litt rundt her i 3 mnd, men nå satser vi for fullt på en liten spire, så da er det koselig å ha noen å dele dette med! Jeg har et spm angående smerter i siden ved eggløsning; jeg har alltid hatt disse smertene, men ikke merket meg hvordan de kommer i forhold til mensen. Det har jeg derimot gjort denne gangen. Jeg hadde tr fra 16. til 19. november (og 20. til 23. oktober før det). I går kveld og idag har jeg vondt i ene siden, det er sånn at det er ubehagelig å gå fort eller gjøre humpete bevegelser generelt , så det merkes . Jada, jeg kommer snart til poenget... Jeg og min kjære hadde sex både lørdagskvelden og i går kveld, og jeg har "advart" han om at han må til pers i kveld også! Så, er det noen sjans for at vi fanger opp det egget?? Hvor er egget når man kjenner disse smertene? er det akkurat når det løsner, mens det vandrer ned egglederen, eller etterpå?? Hadde vært supert om noen kunne svare! Har et spm til; hvordan regner man ut lengden på syklus? I mitt tilfelle blir det da fra og med 20. oktober til og med 15. november? 27 da?
jåsjenta Skrevet 4. desember 2006 #3 Skrevet 4. desember 2006 Hei! syklusen regnes fra 1 mensdag og fram til du får mensen igjen... Jeg har og brukt å få smerter ved el, men noen får det rett før el, noen under el, og noen etter, så det er veldig vanskelig å si når det er på deg. Vil anbefale deg ett par sykluser å bruke el-test. Da finner du nok ut av det, og lærer kroppen bedre å kjenne i forhold til el å sånt. Du kan også få de smertene hvis du har cyster på eggstokkene, og da er det uavhengig av når i syklusen du er. (det hadde jeg). Håper det er noen som kan svare deg bedre på spm dine:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå