Gå til innhold

her er vi


på tide å prøve?

Anbefalte innlegg

jeg har ikke vært veldig aktiv på desember klubben på bim fordi jeg var mye på sykehus de siste måntene av svangerskapet, men tenkte å bli litt kjent med dere her. hadde termin 10.12, men fødte 29.11. jeg må vel ikke over i november klubben for det?

etter haste snitt på riksen kom vi hjem i går med lille imre. rart, hyggelig og litt skummelt å være hjemme. skulle passe på alt selv liksom....

jeg er 29 år og førstegangs, bor i Asker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,hei :)

Jeg fødte også i november,18 dager før terminen.

Men fortsetter i desemberklubben fordi :))

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei... jeg fødte 12 oktober jeg men holder meg i desemberklubben.... :) hadde termin 2 desember egentlig så har liksom vært i desemberklubben på bim.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

Sniker meg inn fra Bim for å smugtitte på desemberklubben på Dib (som vi alle gleder oss sånn til å joine).

Ble så veldig nysgjerrig på dette innlegget. Du lå ikke tilfeldigvis på Bærum i slutten av september?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, kan virke sånn :)

 

Jeg har ikke født ennå, men det nærmer seg nå. Ble kvitt de kynnerne jeg lå inne for, men de siste dagene har det begynt å ta seg opp igjen. Så jeg håper det er et tegn på at noe skjer. Har ikke termin før 30.12, men håper inderlig han har lyst til å komme før jul...

 

Håper alt er bra med deg og den lille. Tenker det er fint å komme hjem. Fikk inntrykk av at du har tilbrakt mesteparten av høsten på sykehuset.. Kan ikke ha vært mye morsomt..

 

Så hyggelig at du er her inne på desemberklubben, da. Har vært temmelig aktiv her de siste mnd. Har vært 60% sykemeldt siden sykehusoppholdet, så jeg har hatt god tid til å bimme. Nå her jeg heldigvis permisjon, og godt er det. Begynner å bli temmelig diger.

 

Jaja, vi snakkes her inne. Og med mindre du er feil person så har jeg jo mailen din og. Kos deg med babyen din. Gleder meg som en gal til jeg har min lille Ask ute hos meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...