missButterfly Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 Hun sovnet på mitt bryst igår og så la vi henne ned på magen, hun sov fire timer i strekk, i motsetning til to-tre timer som hun pleier. Må si at hun alltid ligger på ryggen ellers, pga faren for krybbedød. Hender det at dere legger babyene på magen innimellom?
Janne&Noah Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 gutten til helsesøstra mi sov kun et kvarter i strekk på ryggen. hun trosset alle råd og la gutten sin på magen hver natt. da sov han rundt!
Mulle :) Skrevet 4. desember 2006 #3 Skrevet 4. desember 2006 No liker han og sove på magen.. Han snur seg da han sovnet.. Men han er 7 mnd og kan rulle begge veier.. Noen babyer sover ikke på rygg, men de liker seg på magen.. Er mulig gullet ditt er slik??
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 min sover på magen hele tiden fordi han nekter å sove på ryggen (utenom i vogna når vi er ute og triller).
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #5 Skrevet 4. desember 2006 Det blir ofte en dypere innsovning har jeg lest, når de ligger på magen. Det er en av farene ved krybbedød også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå