Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 er i uke 17 og nå har jeg ikke merket liv på ett par dager,noe jeg vanligvis har kjent omtrent hver dag... Trenger jeg å bekymre meg? Er vel ikke vanlig å kjenne liv hver dag så tidlig?
@nita+Sebastian Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 Jeg har akurat den samme bekymringen som deg. Er i uke 16 nå. Har kjent en del liv frem til nå, men de siste 2 dagene har det vært rolig. Noen som har noe beroligende å komme med?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #3 Skrevet 4. desember 2006 Er også i uke 17, kjenner også litt mindre liv nå enn tidligere. Kan jo være at fosteret har snudd litt på seg, og at det derfor er vanskeligere å kjenne det like godt som før. Det er visst individuelt når man kjenner liv. Mange kjenner jo ikke før de er over 20 uker. Så jeg tror ikke vi trenger å bekymre oss ennå nei.
Elinord Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 hei... det kan ha noe med å gjøre hvordan livmoren din ligger. ligger den fremoverbøyd kjenner man liv fortere enn hvis den ligger bakover eller rett opp. Om babyen snur seg slik at den ligger med rumpa opp, så sparker den nedover og man vil da derfor ikke kjenne noe... om dere er veldig bekymret kan dere jo ta dere en tur til jordmor for å høre hjerteslagene. det er alltid beroligende!
@stronauten med 3 små Skrevet 4. desember 2006 #5 Skrevet 4. desember 2006 Hei. syns å huske at man burde kjenne liv hver dag først fra uke 25, ca. Tror ikke dere skal bekymre dere, det er generelt veldig tidlig å kjenne liv i uke 16-17.
Beibi07 Skrevet 4. desember 2006 #6 Skrevet 4. desember 2006 Har hørt at etter uke 26 skal man kjenne bevegelser daglig...ikke noe å bekymre seg for:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå