LegallyBlond Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 Teleskophåndtak, fordi jeg og sambo er lange og sparker så lett borti understellet/bremsene hvis håndtaket er for nært vognen. Med teleskophåndtaket kommer vi lenger fra vognen. Dessuten er det ofte mer slark i de regulerbare/knekk - håndtakene. Hadde knekkhåndtak på oth en vår da, og det håndtaket var veldig godt.Så kommer sikkert litt an på vognmerket også
Blue Lady Skrevet 4. desember 2006 #3 Skrevet 4. desember 2006 Liker ikke knekk-håndtakene! Styret blir så slakt da! Har hatt 3 vogner med dette, så det er ikke bare en vogn som er slakk med sånt styre. Det blir helt feil for meg når man kan bevege styret 10 cm opp eller ned uten at vogna går opp eller ned om du skjønner.. utrolig vanskelig og slitsomt å komme opp på et fortau eller en buss.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 Teleskophåndtak helt klart! Har begge deler og er ikke i tvil om at knekk-håndtaket har blitt mye mer slarkete enn teleskophåndtaket.
Gjest Skrevet 4. desember 2006 #5 Skrevet 4. desember 2006 Teleskophåndtak helt klart her også. Da kan jeg lange ut på turer uten å måtte sparke bort i understellet. Mye bedre i oppoverbakker også.
*Joa* Skrevet 6. desember 2006 #6 Skrevet 6. desember 2006 Har tidligere skrevet et innlegg om dette:) Jeg går også for teleskophåndtak. De med knekk blir utrolig tunge å trille etterhvert som barna vokser. Det blir lett slakk i dem slik at vogna ikke beveger seg opp fremme uten at du må legge mye krefter til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå