♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡ Skrevet 4. desember 2006 #1 Skrevet 4. desember 2006 Hei.. Er det noen her som skal selge eller vil bli kvitt noen litt tøffe mammatopper/singleter og bukser i str 36 eller small?? Også interessert i kjole til jul :-) Plis ta kontakt :-)
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 Jeg har ei dongeribukse fra HM. Ikke brukt en gang, lappen er fortsatt på... Str 36/S. Sjekk link: http://shop.hm.com/shop/do?action=viewshoppingwindow&dept=DAM_MAM_KLA Det er den som heter MAMA Jeans. Selger for kr 100 + porto Send mail om du er intr... [email protected]
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #3 Skrevet 9. desember 2006 Helt nye klær på krappe.no Ganske billig og bra! Jeg kjøpte med kort og fikk varene rett i posten kun et par dager etterpå! Betalte kun for varene og porto! Jeg er kjempefornøyd i alle fall! Bruker også samme størrelse som deg og fant en lekker julekjole der også, men måtte opp i str. M da den var litt liten i størrelse! Kan anbefales!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2006 #4 Skrevet 18. desember 2006 Ser de er begynt med januarsalg på www.nanima.no. Der kan du finne bukser i str S som ikke er brukt til en god pris.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå